• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • vicki 83
    storebrorM skrev 2011-09-26 15:57:26 följande:
    Här är en som småblödde lite från och till sedan i fredags, inga störtblödningar och inte direkt ont. Dock konstaterades det idag att där inte längre är något hjärta som slår i magen :( (v9+2)

Choken har lagt sig och man har ställt in sig på detta, imorgon blir de skrapning och sen hoppas jag att jag kan njuta av semester trots allt.

Lycka till allesammans!    
    styrkekramar till dig!!
    ta hand om varandra nu!!kramar!!
  • JohannaB

Stackars StorebrorM, många kramar!! Hoppas du kan slappna av på din semester och bara vara lite {#emotions_dlg.flower}

Jag och mannen tog beslut i morse att inte börja strula med tider, eftersom de har så få UL-tider. Det är ju bara två barnmorskor som ska lära sig apparaten, så det ligger liksom utanför deras ordinarie tider. Så vi sa att jag går och att han har telefonen på hela tiden och kan resa sig upp och gå om jag ringer och har dåliga nyheter. Det finns ju inget som tyder på dåliga nyheter, men man vet ju aldrig.

Är det någon annan som känner igen en dov smärta i underlivet. Liksom "på" underlivet. Nästan som om man hade ett blåmärke. Det molar ibland (korta stunder), men oftast ingenting. Mest höger sida och ibland i kombo med att det bränner till i höften/korsryggen.

• jensan1

Styrkekramar till dig StorebrorM {#emotions_dlg.flower}

JohannaB, det låter som foglossning. Jag har haft så, framför allt mot slutet, det känns som om nån misshandlat en där nere....

Det kanske har börjat smyga sig på dig redan?
    Själv känner jag av foglossning mer och mer nu den senaste veckan.     

• Maximumtaste

Johanna: låter som foglossning. Jag har fått det redan men jag har mest ont i höften.. Ibland vid korstyggen typ.. Kommer när jag jobbat många dagar i rad..

• mamma2kids

storebrorM:massa massa styrkekramar till er.

• Kaosmamma

Johanna håller med, låter som foglossning. Jag har det redan också. Och känns som någon sparkat mig rätt mellan benen. Fick gå med kryckor från v 10 i två graviditeter, verkar bli min tredje nu, men med ettan slapp jag kryckor fast jag hade ganska ont då också.

Svar på tråden Aprilbebis 2012