• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • JohannaB

ÄlskadeT hoppas att allt går bra och att det bara är ett falsklarm!

juskus: jag tycker det är hemskt! Magen har jag inga bekymmer med, men att jag blir bredare om höfterna och mer svullen är väldigt obehagligt. Jag har gått upp en del sedan jag träffade min man och mår bättre än på många år, men det är svårt att inte känna skuld över att inte längre kunna tänka bort hunger etc. Även om jag räknas som "frisk" (whatever that means ;)), så  blir jag ju nöjd med mig själv när jag lyckas att inte äta på en hel dag, tex...men det KAN jag ju inte nu, jag är ju inte viktigast liksom...

• Simpan

Milljor SGI påverkas. Man beräknar lönen från det sista halvåret innan havandeskapspenning, tror jag iaf. Är nästan säker. resten med stämpling o så kan jag inte.

• Milljor
    ÄlskadeT skrev 2011-09-30 01:22:40 följande:
    Ännu mer negativt härifrån.

Har sen ett par timmar tillbaka haft riktigt ont långt nere i magen, så ont att jag inte kunnat somna. Var uppe på toa och upptäckte blodblandade flytningar. Rynkar på näsan

Ringde KK akut och de tyckte att det lät som spontant missfall. Jag skulle ta Panodil och avvakta.

Fasiken också, som om jag inte mådde tillräckligt dåligt innan?!
    Hur mår du? Hur har det gått för dig?
  • Milljor
    Simpan skrev 2011-09-30 14:14:55 följande:
    Milljor SGI påverkas. Man beräknar lönen från det sista halvåret innan havandeskapspenning, tror jag iaf. Är nästan säker. resten med stämpling o så kan jag inte.
    Tack för svar...få nog ringa FK..är ju sån jäkla telefonkö dit bara!
  • Karisma
    Milljor skrev 2011-09-30 14:38:25 följande:
    Tack för svar...få nog ringa FK..är ju sån jäkla telefonkö dit bara!
    Du kan inte prova chatta med dem?

/K
  • Maximumtaste

Nån som vet hur man spelar in från angelsoundet? Jag e ju helt oteknisk:p.. Står inte i manualen heller.. Skulle prova spela om

• Maximumtaste

Skulle prova spela in idag men fatta ju inte.. Å sen va inte bebisen så samarbetsvillig.. Hörde hjärtat först på en gång, sen tror jag den flyttade på sig för jag hörde inte ett smack.. Inte ens mitt eget hjärta.. Så jag tog en paus och provade igen och då gick det:) lyssnade bara en liten stund.. Räknade slagen och det låg på 156/min :)

• mamma2kids

lider ni av nästäppa?hur gör man när man inte får använda nässpray mer än 10dgr på raken.jag är sp täppt så jag är helt anfådd o jag inte tar.skit jobbigt.

• mamma2kids

får liksom panik känns som att man inte kan andas på nått sätt.skit känslig för sånt som stör luftintaget.har säkert o göra med panikångesten i botten.att jag är så himlans känslig

Svar på tråden Aprilbebis 2012