Evli skrev 2012-01-01 13:38:45 följande:
Ja det där med vagnar är inte lätt, kan tyvärr inte hjälpa dig, har inte tittat på den vagnen.
Men vi har gott en del i butiker och provat ut vad vi vill ha och väntar nu bara på att det ska dyka upp ett fynd!
Känner oss inte jätte stressade än, men det vore ju skönt att ha fixat den...
Vi är ute efter en Brio, tycker att dem är smidigare, är inte så förtjust i ex. Emmaljunga känns så stora o klumpiga.
Antagligen måste vagnen bäras upp två trappor varje dag :/ Vi har inga bra vagn utrymme här i huset. Litar väl inte heller riktigt på alla i detta området... Då vill jag gärna ha en smidig vagn, klicksystemet i brios vagnar tilltalar oss...
Ska till Ullared på Tisdag, sitter just nu och skriver en liten lista, ska bli såå kul att komma i väg och börja inhandlingen av bebis saker :D
Blir mer på riktigt...
Eftersom det är barn nr3 och troligen inte kommer bli ngn fler så vill jag helst inte lägga ut pengarna som en brio eller Emmljunga kostar. Och vi bor i villa och har stor bil så eg spelard et ingen roll om vagnen är stor och otymplig. För vår del då. De beg jag vil ha av B och E kostar runt 5000kr. Vill helst lägga hälften. Vår gamla Emmaljunga får sen stå på förskolan för att kunna sovas i på dagarna. :)
Ullared lät ju inte helt fel, jag vill åxå dit.
/K