Så menade absolut inte jag, och skrev också att jag inte tror att mitt jobb har med mina SD att göra. Men stressen och oron över dotterns tillstånd gör sitt. Så du läste nog lite tokigt. Tror att många andra jobb är mer krävande än mitt då jag verkligen älskar det jag gör, men jag är nästan aldrig ledig och det kan ju vara en viss stress. Som vid plugg, då är man nästan aldrig riktigt ledig heller utan något alltid något som ska göras osv.
Jag låg i 28 långa aktiva timmar med tvåan, och hade jobbiga dubbelvärkar osv... Så i mitt fall stämmer det inte. Men just dina SD kanske på erlade kroppen på sånt sätt, alla är ju olika :)
Visste inte att det var en tävling ;) men vi har tre täta barn, fyran i magen, båda jobbar med rullade egna företag, villa, tomt, studerar programmering vid sidan av.. Inte heller någon avlastning, aldrig som du säger. då min pappa är död, sambons mamma är död. Sambons pappa finns inte med i bilden och min mamma bor i Småland... Så vi är också solo. Plus ett svårt sjukt barn, ligger på sjukhus 1-2 ggr per månad. Så tro mig, vet hur det är att ha fullt upp, men gillar det :) annars skulle vi aldrig ha det som vi har det. Det enda jag inte gillar och tror påverkar mig negativt är som sagt dotterns sjukdom. Du verkade ta hårt av det vi skrev om företagen, tror verkligen du missförstod tyvärr.
Ego: mina jäkla näsblödningar fortsätter och mitt bäcken smärtar tusan, tagit ner kryckor nu. Sen SD. Men ändå så njuter jag för fullt :) och säger stolt att jag kräks iaf inte ;) är så härligt att ändå kunna njuta. Visst inte problemfritt men ändå bästa grav hittills :) skönt! Är det förresten någon som kräks fortfarande?