• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Kaosmamma

Blä... Måste bara få berätta. Har fått jätte problem med bäckenet, igen. Gick och kämpade runt mig i affären för nyårsmat, snart blir det kryckorna på. Och blev idag efter handling även underhållningen på Ica maxis parkering idag... Blödde sånt sjuuukt näsblod att det kom både ur näsa och mun!! Bara sprutade. Blödde ner i hela bilen, fick stå utanför i en blodpöl. Rebecca (min svägerska) sprang in i affären för papper osv... En dam jag ej känner tog hand om mig. Tokblödde i 15 min!!! Var helt sinnessjukt. Blöder mycket näsblod när jag är gravid men detta var ju av en annan värld! Hoppas det var första och sista gången av denna kaliber :/

• pluttiss83

animegir: Fy vad jobbigt med så mkt näsblod det inte sker igen!

• Kaosmamma

När det börjar rinna ur munnen också var det INTE kul.. Fy fasiken... Hela ansiktet var nerblodat och hela vänster hand då jag försökte skydda bilen innan jag kom ut... Tur att det är skinnsäten!! Kan säga att folk glodde som tusan.. men var ok... Var värre när jag spydde för fullt inne på hemköp när jag hade svår HG med nr 3 ;)

Tack pluttis!! :)

• Anilo

Åh din stackare!
    Jag är vet hur det kan vara. Jag blödde alltid näsblod när jag var yngre.
    Alla örngott hade blodfläckar :)
    Jag blev utredd för blödarsjuka och fick bränna blodkärl i näsan.
    Mamma kunde sitta med mig mitt i natten och jag kommer ihåg en gång när hon tittade på klockan och konstaterade att blöder du fortfarande om 10min så åker vi till akuten.

Det blev bättre runt puberteten men jag blöder alltid under pollensäsong och förkylningar så jag går bara och väntar på att det ska dra igång..

• Kaosmamma

Anilo: är också en blödare :) men blivit bättre i vuxen ålder. Blödde extremt mycket när min pappa var döende i senare tonår bara, men var ju mycket ångest och stress inblandat. Men alla grav blöder jag mycket i men inte som idag... Det var ett rent blodbad och har iofs haft det innan men inte just i grav, inte så pass. Hoppas du slipper dock :/ är jobbigt för man vet aldrig när det sätter igång, inte så fräscht för andra.. Tur att det inte hände i affären ändå!!!

• Anilo

Fatta personen som parkerade bilen efter dig :)
    Måste ha trott att nån blivit knivhuggen :)

• Kaosmamma

Hahahaha ja!!!! Vi skämtade om det!! Och de som så mig på parkeringen måste trott jg fått en smäll ;) tog ett kort på mig för att skicka till sambon och där var jag ändå städad i ansiktet och kunnat gå in i bilen igen då det var på väg bort men ändå nasty och blodigt. Men utanför... Krigszoon!

Svar på tråden Aprilbebis 2012