• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Thelma08

Usch va hemskt med så mycket näsblod...
    Jag som har sån blod fobi hade svimmat av för tusan.
    Hoppas du slipper det nu.

• Kaosmamma

Thelma: oj tur att jag inte la upp bilden för att demonstrera då ;)

Tack, ja iaf på offentlig plats!

• Anilo

Offentlig miljö har sina fördelar.. Du slipper städa efteråt ;)

• Kaosmamma

Åh bra synpunkt!!! Ja annars är det ju stackars sambon som fått äran ;) dock städade min söta svägerskan bilen åt mig... Hon har fått ett antal tack. Men asfalten, nä den lämnade vi ;) hoppas ingen kliver i det bara :/

• Thelma08

Ja det är jag tacksam för
    Man blir ju lagom skraj om man parkerar där och hoppar ut och ser allt blod

• Thelma08

Du kanske får ta en extra järntablett ikväll

• Kaosmamma

Ja... Haha är ju mycket för bilder annars ;) Hoppades på en snabbskur efter faktiskt ;) men vad göra? Borde torka tillslut...

Ja mitt järn är inte katastrof men käkar ju tabletter... Med Jonathan, första, så fick jag nästan läggas in tillslut pga järnet för påfyllnad men gick runt precis. Så nu börjar vi i tid men kan inte heller ta för starkt med tanke på mina grav innan osv. Så kanske får bli en dubbel idag ;) särskilt om jag ska blöda så här...

• Miss Giggle

Hej tjejer!

Försöker  ígen då :D

Grästuva: Glad jag kan bjuda på ett skratt. Tre gånger försökte jag men muppiga telefonen raderade bort allt, nästan iaf :D

Hemlig: Skoj att vi har samma BF. Har du också en sjövild bebis i magen. Min busar rundor så det skriker om det! :D

Här hemma diskuteras det för det mesta syskonvagnens varande eller inte. Hannah är 3.5 år när VIlda Tilda kommer så hon bör ju kunna gå själv men så sover hon ff ibland på dagarna och är inte så jätteförtjust i att gå. 
    Svårt. Ngn som har bra input i diskussionen?

I  övrigt kommer vi inte köpa på oss alltför mkt. Har  säckvis med kläder hemma, fast lite nytt ska skuttan få.
    SKa sy två nya sparkdräkter i helgen tänkte jag.

Anime: Fy vad otäckt! "Tur" du är van. Jag hade fått frispel för jag har typ aldrig näsblod.

~Hannah 081221~ och ~Minibus BF 120424~
  • Miss Giggle

haahha samma som nyss typ.

Censur by Apple  får en helt ny innebörd:D
    Jäkligt skumt- för det har gått bra via appen innan och nu bara ballade den ur. SKummast var ju att den tog början på inläggen och postade, men sen   fick det vara nog :D

Synd  att raderingsfunktionen inte fanns på telefonen när man var yngre och fyllemessade folk! hahaha

~Hannah 081221~ och ~Minibus BF 120424~
Svar på tråden Aprilbebis 2012