Kaosmamma skrev 2012-01-06 22:40:05 följande:
Allt gick bra tills att de skulle sy mig. Bedövningen tog inte helt på höger sida och därmed kände jag när de sydde hela den sidan. Gjorde ont!! Vilket resulterade i att jag fick för mycket mediciner så jag fick hjärt och andningspåverkan. Kräktes 10 min efter jag var ihopsydd, något av det hemskaste jag gjort. Och de kunde inte smärtstilla mig helt enkelt... Var riktigt läskigt och smärtan var inte av denna värld. Och sen nerven de råkade köra över. Nä, så skonsamt var det icke.
usch, stackars dig! Nu blev jag livrädd över att bli snittad, min moderkaka sitter nämligen långt ner, ska kolla så den åkt upp i v 32, annars bli det planerat snitt. Är mest orolig över att det är en så stor operation

Kaosmamma skrev 2012-01-07 09:05:35 följande:
Sandra: är jätte ovanligt dock!! Var inte rädd. Det är som navelsträngsprolaps som jag råkade ut för, 1-2 st på 6500 födslar sa läkaren. Vet inte varför jag prickar in allt :/ Min satt också helt för med trean men den flyttade sug :) den brukar göra det på de flesta.
Gullig du är, ska försöka att inte oroa mig

har siktat in mig på att det blir vaginal förlossning, och blir det inte så får jag ta det då.
Ja, du verkar ha erfarenhet med det mesta! Det är så man blir stark

kram på dig!