grästuva skrev 2012-01-13 12:00:22 följande:
Tack Lima @-}-- nästa TUL är i v.28 (är i v.25+6 idag) men nästa koll är på Tisdag då jag ska träffa förlossningsläkare och Bm. Går på någon form av koll minst var
14.de dag just nu. Så du väntar tredje barnet (?) hur gamla är de andra?

jag har två tjejer som fyller 8 och 5 i år :) det belv lite större åldersskillnad än jag tänkt pga missfall men jag tycker det är rätt härligt samtidigt att de är lite större och förstår vad som händer. de pratar med och klappar på magen.
Lovis: har du redan gjort glukosbelastning då eftersom du vet om ditt socker? jag ska inte förrän om ca 2 veckor men räknar inte med några problem.. (ta i trä..)
jag måste hitta lite energi och ta itu med alla julsakerna... och stryktvätten... och helst städa hela huset... och nästa vecka är det alla jädrans papper som ska fixas, inkomstuppgift till FK skulle fyllas i av arbetsgivaren.. förstår inte riktigt varför när jag har sgi bestämd sedan länge och inte bytt arbete eller jobbat mindre än heltid.. sen väntar jag på att se om FK godkänner min sjukskrivning plus att jag borde skicka in ansökanom Gravidpeng också... ibland känns det som om jag drunknar i alla papper..