grästuva skrev 2012-01-16 08:47:10 följande:
Vilken vecka är du i och vad ligger ditt sf mått på? Vi har en magbildstråd men jag sitter med mobilen så jag kan tyvärr inte länka, hoppas någon annan kan

För fulla vecka 26 har jag 28 cm (är idag i v. 26+6).
Tack för länken! Nu ska jag in och kika

Majsan242 skrev 2012-01-16 09:13:08 följande:
usch jobbigt! har varit med om samma, så trist att behöva fylla i en ny. jag skickar allt direkt till inläsningscentralen men då slarvade posten bort brevet en gång så det är inte heller säkrare direkt! hoppas de kommer fram så du slipper skicka in på nytt.. !
Men visst! Jag hade mitt enda "gravidutbrott" för förra graviditeten när jag ringde FK och fick höra att de inte fått in min ansökan. Jag började störtgrina för då var det bara två veckor kvar till den planerade HP'n och jag hade varit ute i god tid. Det visade sig att eftersom jag flyttat under året så skulle jag tillhöra mitt gamla FK kontor till årsskiftet och någon idiot hade inte läst ansökan (som gällde HP för februari-april nästkommande år). Jag behövde inte skriva en ny ansökan utan de fick leta fram den och jobba snabbt. Det gjorde de sen också och ansökan beviljades veckan efter.
Den här gången är jag sjukskriven sedan en vecka tillbaka men jag känner att det är dags att få veta om jag kommer ha en inkomst de närmaste månaderna. Sjukskrivningen har ju FK inte börjat behandla än eftersom det inte har gått 14 dagar.
Ja suck, men det blir nog bra..