Poppee skrev 2012-01-23 14:21:01 följande:
Jag har också fått väldigt mycket sammandragningar den sista tiden.. antar att de e normalt :S
ja, hoppas det.. mina gör inte direkt ont men kan få mig att nästan tappa andan lite.. sak iaf höra vad bm säger nästa vecka.. hoppas också hon börjar mäta sf-mått då, känns som om inget riktigt börjat än med mina undersökningar...
Ang vagn så strö-tittar jag på blocket emellanåt, hittade en kombivagn jag tyckte var jättefin (vet inte vilket märke) men säljaren hörde aldrig av sig så jag gissar att budet jag la var lite lågt... Det viktigaste för mig är nog att den är rejäl, vi bor lite utanför stan så promenader blir ofta på grusvägar. Sen är det en bonus om den är enkel att fälla och få in i bilen så jag kan ta mig in till stan utan assistans ;) Mer än 2000 kronor hade jag inte tänkt att lägga på vagn denna gång..
Vi har spjälsäng och skötbord ordnat men jag funderar på en vagga att hänga i taket på nedervåningen också, de är ju så fina.. men i så fall blir det nog á la blocket det också..
Ser att ni är många som bytt nick, jag har inte orkat ta tag i det där, är det ngt jag borde? mitt lösenord är samma som jag fick tilldelat för länge sen så det finns inget som kan linkas till ngt annat, vad jag kan komma på iaf... Hur tänkte ni andra?