• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Milou88

Jag har inte fått besked om gp än.. Skickade in mitt två veckor före jul och fick då ett brev om att de kommit in. Sen fick jag ett brev för ca, 3veckor sen om inkomst uppgifter som min arbetsgivare skulle svara på.. Hon är inte så snabb så fick iväg det i fredags.
    Jobbigt att allt ska ta sån tid!:(

• Thelma08

Vi har med fått tid för TUL men inte förrän den 7/3. Hoppas nu lille skrutt växer som han ska bara.

• Karisma

Någon som har beställt från jollyroom.se ?

Har hittat lite som jag är sugen på att köpa men vet inte om det är en säker sida att beställa ifrån. :) 

/K

• Hemlighet

Jag ringde FK idag ang GP. Jag skickade in det den 16/1 och dom fick in det den 19/1 så senast den 19/2 skall jag ha fått ett svart. Blir lite snålt om tid för jag vill gärna gå hem den 23/2:/ Hoppas bara att dom har alla uppgifter nu:S Jag har ju skyddat min SGI sen med dottern och så har ju dom begärt inkomst uppgifter från min chef( dom gör det varje år för alla) så borde ju inte vara några problem där. Håller tummarna:/

• Floff

Karisma: Jag har bara sett folk skriva gott om Jollyroom, så det är nog lugnt.

• emeilee

Ni som fått GP eller är sjukskrivna, vilket typ av jobb har ni?

Undrar även om någon har bra tips på bilstol till bebis? Tycker det finns alldels för många att välja bland 

• meghan26
    Karisma skrev 2012-01-26 14:14:02 följande:
    Någon som har beställt från jollyroom.se ?

Har hittat lite som jag är sugen på att köpa men vet inte om det är en säker sida att beställa ifrån. :) 

/K

Vi beställde faktiskt vagn därifrån igår! En Phil&Teds Explorer med syskonsits (väntar 2.an nu).

Fick bekräftelse på mailen på en gång och idag fick jag mail om leveransbesked.
    Så än så länge verkar allt gå bra.

Vilken vagn är du sugen på?    
  • Karisma
    meghan26 skrev 2012-01-26 18:36:02 följande:

Vi beställde faktiskt vagn därifrån igår! En Phil&Teds Explorer med syskonsits (väntar 2.an nu).

Fick bekräftelse på mailen på en gång och idag fick jag mail om leveransbesked.
    Så än så länge verkar allt gå bra.

Vilken vagn är du sugen på?    

Ingen. :) Har redan köpt en emmaljunga. Men såg nå fina tunna bomullsfiltar som jag ev tänkte beställa. Så eg bara lite smått och gott. :)

Men det låter bra att så mga varit nöjda med dem. Då vågar jag åxå beställa. :)

/K   
Svar på tråden Aprilbebis 2012