juskus skrev 2012-01-25 13:09:36 följande:
Nån här som har mycket mensvärk? kommer inte ihåg att jag hade så med de andra två, känns olustigt bara...
jag får också emellanåt, tror det är växtvärk emn håller med om att det kan kännas obehagligt..
Kaosmamma skrev 2012-01-25 14:10:03 följande:
Juskus: för varje barn känner man mer och mer hur magen jobbar och tränar, vissa mer och vissa mindre. Så är troligtvis att du känner mer nu med andra barnet. Jag har både SD och bra molvärk tid till tid.
det är säkert så, livmodern blir tröttare.. vet att eftervärkarna ska bli värre för varje barn och jag bävar för de har varit överjävliga båda gångerna rent ut sagt... det kändes ungefär som om någon försökte gräva ut mina äggledare för hand... så jag ska absolut se till att få med mig starkaste tabletterna hem den här gången för maxdos panodil hjälpte inte mkt..
Majsan242 skrev 2012-01-25 10:14:26 följande:
Det känns ju jättekonstigt att de tackade nej till något som inte ens innebar merarbete, kan det vara att det inte kännde sig nog insatta i vad det handlade om, isf innebär det ju en del merarbete iofs... jag hade velat gå på föreläsnignen iaf :)
ja jag fattar inte att de inte nappade, tycker det verkar jätteintressant.. får se om jag kan få ihop en egen grupp men har inte så mkt energi att ordna ngt så det får nog bli boken, bara..