• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Omorfia

Har också fått hel graviditetspenning beviljad nu. Så skönt att veta att det blir lite inkomst i februari iaf. Nu är det sjukskrivningen fram till GP som jag hoppas att Försäkringskassan godkänner snart..

• Milou88

Usch de senaste dagarna har jag börjat fått riktigt ont i min ländrygg:(
    Blir väldigt jobbigt när jag har så mycket tunga lyft i mitt jobb. Men nu är det bara en månad kvar innan ja får gå hem. Hoppas tiden går snabbt!:(

• juskus

Åh tack för svaren tjejer, känns så olustigt bara, det går liksom inte ens över med alvedon, har bara en olustig känsla i kroppen, men min bm har inte ens höjt ögonbrynen när jag sagt att jag har det ganska mycket....menmen bara gilla läget...

Grattis till alla som fått GP, måste kännas superskönt:)

Usch vilken gravidsvacka jag hamnat i, mår så illa och har ingen aptit, känner mig som en urvriden grå  trasa, helt utmattad:( hur mår ni andra?

• Evli
    lima76 skrev 2012-01-24 21:06:36 följande:
    grattis både till vagn och gp :) hur gör ni då med frakten på tradera eller bor ni så nära att ni kan hämta ist? jag vågar inte buda på tunga grejer just för fraktens skull...
    Det var här i Göteborg så vi hämtade den med en gång :D Perfekt!
  • Evli
    trollet83 skrev 2012-01-24 20:22:07 följande:
    Grattis min gp blev också godkänd fick brev hem idag så jag jobbar med i 2 veckor till!:=)
    Ja eller hur är det fantastiskt.... vad ska man nu göra alla dagar?
    Tvätta alla bebis- saker och sy lite lakan är två saker på "to do" listan i allafall :D 
  • Evli
    juskus skrev 2012-01-25 17:29:45 följande:
    Åh tack för svaren tjejer, känns så olustigt bara, det går liksom inte ens över med alvedon, har bara en olustig känsla i kroppen, men min bm har inte ens höjt ögonbrynen när jag sagt att jag har det ganska mycket....menmen bara gilla läget...

Grattis till alla som fått GP, måste kännas superskönt:)

Usch vilken gravidsvacka jag hamnat i, mår så illa och har ingen aptit, känner mig som en urvriden grå  trasa, helt utmattad:( hur mår ni andra?
    Jag har med börjat känna av gravidsymptom som jag bara trodde man kände i början, så som illamående och tröttheten från "hell" usch och fy...

Men läste att hormonproduktionen är intensiv igen nu ett tag, och det är därför man känner av symtom igen :/
    Bara att bita ihop antar jag, see-banden är på igen i allafall :/

Tänkte höra med er, vad använder ni för tvättmedel till era små? Tänkte inom kort tvätta igenom alla bebis saker och har börjat fundera på det... 
  • A85

Jag ska använda samma tvättmedel som vi alltid tvättar med här hemma, Skonas parfymfria!

• Miss Giggle

Åh mina hormoner är så dryga. Har nyss gråtit igen. För en riktig skitsak.
    Kan inte komma ihåg att det var så här illa förra gången. Men man väljer kanske vad man kommer ihåg....

Svar på tråden Aprilbebis 2012