• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • meghan26

Jag är på jakt efter nya gravida bloggar med BF i april!

Vore kul att följas åt nu sista tiden och sen när bebisarna är här.

Så alla ni bloggar aktivt får jättegärna lägga in er blogg här så kan jag kika in oss alla!

Själv bloggar jag på Loppi.se (är loppiambassadör):

blogg.loppi.se/idamaria

• lima76
    TusenTankar skrev 2012-01-27 00:37:08 följande:
    Är jag helt ute och cyklar och blandar ihop med något annat ställe, eller var det några utav er som snackade om Hypnobirthing här för ett tag sedan? Är det någon av er som funderat på detta? 
    Jag är inne på detta, men det känns som man är väldigt ensam om det här i Sverige medans det är en ganska stor grej i bla. england. 

Hoppas ni alla mår bra =)      
    Jo vi pratade lite grann om det här inne :)  Jag skulle gärna vilja prova (har en väninna i just england som fött med hypnobirthing) men tycker kursen blir för dyr, har däremot lyckats beställa boken Hypnobirthing; the Mary Mongan method på biblioteket :) det fanns ETT exemplar i hela sverige och jag får den nerskickad från stockholm.. om det känns som att det är ngt för mig ska jag nog köpa till ngn avslappningscd också :) Ska du gå hela kursen?
  • Majsan242
    lima76 skrev 2012-01-27 17:41:40 följande:
    Jo vi pratade lite grann om det här inne :)  Jag skulle gärna vilja prova (har en väninna i just england som fött med hypnobirthing) men tycker kursen blir för dyr, har däremot lyckats beställa boken Hypnobirthing; the Mary Mongan method på biblioteket :) det fanns ETT exemplar i hela sverige och jag får den nerskickad från stockholm.. om det känns som att det är ngt för mig ska jag nog köpa till ngn avslappningscd också :) Ska du gå hela kursen?
    skysst att  du hittade boken på biblan! berätta gärna vad du tycker om den när du fått den :)
  • sandraa01
    meghan26 skrev 2012-01-27 21:04:57 följande:
    Nämen..det är ju du!!

haha!!

Haha, jag blev paff av att se dig med, inte sett dig här innan!
  • lima76
    Majsan242 skrev 2012-01-27 21:02:07 följande:
    skysst att  du hittade boken på biblan! berätta gärna vad du tycker om den när du fått den :)
    absolut!
  • meghan26
    sandraa01 skrev 2012-01-27 22:06:45 följande:

Haha, jag blev paff av att se dig med, inte sett dig här innan!

Jag är inte så aktiv här inne just men jag är inne och läser några gånger i veckan!
  • Evli3

usch i dag är en sådan jobbigt dag :/
    Sjukt ont i ryggen och fötterna.... så fort jag ställer mig upp så bränner det och smärtar :´(

Börjar i går efter en lång dag på jobbet... Fyyyyy!!!

Svar på tråden Aprilbebis 2012