lima76 skrev 2012-01-31 19:25:51 följande:
Hmm, då är det kanske något konstigt eftersom hon bara betalde ut för 16 dec till den 2 januari nu?... Åh vad jobbigt.. vi har i princip samma sjukskrivningsdatum, lite roligt, jag gick hem på 50 procent den 1 (eller 2e?) dec och sen på heltid från den 16e.. är det foglossning som du också är hemma för?
jag gjorde glukosbelastningen idag, är det inte obligatoriskt i hela sverige? här nere i skåne gör iaf alla den. Det gick bra men det var sjukt svårt att fasta från midnatt, är ju hungrig jämt...
bebisens hjärtljud pendlade mellan 137 och 144, jag kommer inte ihåg vad sf-måttet var men jag låg på mittenkurvan så det var säkert ok. nu är det 3 veckor till nästa besök och 4 till mitt TUL. jag mäter tiden efter BM-besöken..
Kollade i mina papper igår och jag fick för 15dec-16 januari i första utbetalningen (18jan) och i andra fick jag för 17-20 januari (27jan). Jag har varit 50% sjukskriven hela tiden. Så kanske kommer det mer pengar om ngn vecka till dig. :)
Jag gick nu hem den 16e januari på heltidssjukskrivning men ska träffa läkaren först idag om ökning upp till 100%. Så det är kanske nu mina problem med utbetalningar börjar. Fk ska ju godkänna ytterligare 50% vilket man alrig kan lita på att de gör. Hittils har allt fungerat som det ska. Jag är sjukskriven för foglossning samt nedre ländrygg.
Glukosbelastning har jag aldrig gjort,det här är graviditiet nr 3. :)
/K