• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • vicki 83
    Thelma08 skrev 2012-02-03 12:31:48 följande:
    Ja han är verkligen omtänksam och påhittig 3 år gammal och fattar redan så mycket
    usch jag har precis samma som du! min son hade det förra veckan,feber,fruktansvärd hosta och allmänt dålig, men fattar inte hur han orkar hålla humöret öppe för nu när det är min tur känner jag mig helt färdig!!!Var hos läkaren igår då jag har infektionsastma oxå så jag fick lite astma mediciner utskrivet..så nu kan jag iaf andas lite bättre! men hostan är fruktasnvärt, känns som man ska hosta upp bebisen!!!
    Gullig liten son du har!! visst är de underbara!!
    krya på dig!!
  • Thelma08

Usch ja vicki jag tänkte med precis hur tusan dom orkar va så pigga som dom ändå är när dom e sjuka.
    Hoppas du med kryar på dig!!

• hannisfashionista

Thelma08: gå till vårdcentralen. Vi har haft den förkylningen du pratar om och jag hade riktigt jobbig hosta. Läkaren skrev ut Mollipect

• Floff

Det går en influensa nu också, min son har den.. Började i söndags med feber och hosta, febern gick upp och låg mellan 39,1-40,2 och han åt eller drack knappt på två-tre dagar. I onsdags fick vi åka till akuten efter att vi pratat med sjukvårdsrådgivningen, ifall det var såpass att han skulle behöva dropp. Men tack och liv slapp vi det. Däremot hade han dubbelsidig öroninflammation och som sagt influensan.

• Kaosmamma

Har alla ni vaccinerat er mot influensa? Jag har svår astma och är i riskgrupp av den anledning men nu är man ju gravid också.. Men helt ärligt så har dottern varit så svårt sjuk hela hösten och är fortfarande att jag inte kommit iväg på deras tider... Har lite ångest!

• Thelma08

Jag har inte tagit något vaccin för influensan, hoppas att detta släpper snabbt.avvaktar ett par dagar och ser om det lättar av sig själv.

• hannisfashionista

Tjejer ! Måste bara få skriva av mig! Har idag fått ok på kejsarsnitt! Har en krånglig förlossning bakom mig som slutade i akut kejsarsnitt

• hannisfashionista

Tjejer ! Måste bara få skriva av mig! Har idag fått ok på kejsarsnitt! Har en krånglig förlossning bakom mig som slutade i akut kejsarsnitt

Svar på tråden Aprilbebis 2012