• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Floff

Vi hade knappt köpt något alls i strl 50 eftersom alla sa att de knappt kunde använda det i början. Men när han kom ut så drunknade han nästan i 56. Så mitt tips är att köpa ett par plagg i mindre storlekar, i alla fall 56. 62 är rätt stort ändå..

• Miss Giggle

Hannah hade tom 44 i byxor. 50 var r stort i midjan.
    Kan dock inte fatta idag att hon var så liten. Lång som långa farbrorn är hon redan

• hannisfashionista

Vicki- så fin han är!!!! Stort grattis igen!

Gällande storlek så kom vår son ut och var 53 cm lång och 4360 gr tung, så han var inte direkt liten... Men det blev ett gäng kläder i str 56 men inte så många plagg.

Var det någon som hade något tips gällande vagnen? Ska man ha en fäll där i Eller?

• Poppee
    vicki 83 skrev 2012-02-19 22:08:54 följande:
    Här kommer en bild på lilla Simon hos sin pappa!

Så fin han är! Grattis ännu en gång!
  • Kaosmamma

Så fin!!! Och ser ju väldigt bebis ut, menar att han ändå ser färdig ut trots att jag vet att han är så liten. Jätte fin!!

• No ordinary love

Vilken underbart vacker skapelse Vicki :)
    Simon see ut att trivas väldigt bra hos sin pappa :D 

• Thelma08

Vad fin han är vicki. Håller med kaosmamma vad han ser ut som en "fullgången" bebis trots han kom så tidigt.

Denna bebis vill med ut har haft smärtsamma sammandragningar hela natten men inte med nån regelbunden het utan 3. -30 min mellan. Kanske blir en runda brickanyl igen...

• grästuva

Jag förstår inte riktigt varför du drar dig för att åka in när du har problem med så mycket sd Thelma?

• sandraa01

Grattis till den så otroligt fina pojken!!! Så himla söt han är Vicki, ser fullgången ut ju skönt att allt gått bra ändå.

Thelma, du har väl åkt in till fl??!

Svar på tråden Aprilbebis 2012