• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Thelma08

Jag blev inlagd på fl har nu fått en brickanyl spruta i låret och får inte lämna sängen mer än vid toa besök...

Måtte jag inte få stanna här länge...

• Kaosmamma
    Thelma08 skrev 2012-02-15 21:47:00 följande:
    Jag blev inlagd på fl har nu fått en brickanyl spruta i låret och får inte lämna sängen mer än vid toa besök...

nämen åh :( det är så strikt alltså. skönt att vi ändå är lite uppåt i veckorna... men hoppas verkligen det stannar av nu och du får gå ett tag till. kram!!
  • Poppee
    Jag blev inlagd på fl har nu fått en brickanyl spruta i låret och får inte lämna sängen mer än vid toa besök... Måtte jag inte få stanna här länge...

Ojj inte kul :( håller tummarna för dig
  • lima76

oj då... hoppas sd lugnar sig och att du får komma hem snart..  kram!
  • emeilee

Undrar detsamma som Miss Giggle...hur har det gått?

• fjälla

Å nej vad tråkigt för dig! Antar att livmodertappen var påverkad nu då eftersom du blev inlagd? Hoppas att du kommer därifrån snart!

• 4 små

lycka till! *kramar om*

son -05, dotter -07, son -10, BF 2012-03-27 (son) -planerat snitt
  • Miss Giggle

Här sitter jag mest och pluggar fn. Ska försöka ta mig an den där utb till jobb INNAN jag ska vara mammaledig. Lite press bör ju fungera för att få ändan ur vagnen kan man tycka. Så nu sitter jag här med min älskade bravo apelsinjuice, nutella (jag vet?!?!) och massa böcker och känner mig som att jag vore 22 år igen och pluggar på LU. Hahhaha

I övrigt är det ok med mig. Det är ju självklart tyngre och tyngre och jag ska till BM imorgon så vi får väl se vad hon säger.  UL först om typ 3veckor. Känns som en evighet!!! 
    Jag är nog sist ut i april med mitt BF, någon som har efter 24e? :D

~Hannah 081221~ och ~Minibus BF 120424~
Svar på tråden Aprilbebis 2012