• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Thelma08

Oj jätte stort grattis vicki
    Det är helt sjukt vad starka dom små kan va när dom egentligen har många veckor kvar i magen.

Personalen lugnade mig när jag låg inne nu att dom har stor chans att klara sig utan andningshjälp.

Lycka nu till och ta en dag i taget

• vicki 83

tack allihopa!! ja han är en riktig kämpe!! idag när jag höll honom började han helt tokigt leta efter tutten så bm förselog att jag skulle ta av bhn och då blev han så arg för det inte kom nåt direkt, jag trodde aldrig han skulle orka suga nåt med sin lilla mun, men visst gjorde han det!! och man riktigt hörde hur han svalde!!! sen blev han ifs helt slut efteråt och fick lite extra syre,men han e så duktig!

• Poppee
    vicki 83 skrev 2012-02-18 17:23:31 följande:
    tack allihopa!! ja han är en riktig kämpe!! idag när jag höll honom började han helt tokigt leta efter tutten så bm förselog att jag skulle ta av bhn och då blev han så arg för det inte kom nåt direkt, jag trodde aldrig han skulle orka suga nåt med sin lilla mun, men visst gjorde han det!! och man riktigt hörde hur han svalde!!! sen blev han ifs helt slut efteråt och fick lite extra syre,men han e så duktig!
    Så kul :D och lycka till nu.. Han verkar vara en riktig kämpe!!Skrattande
  • Thelma08

ATt det aldrig kan vara lugnt...
    Kom ju som sagt hem från sjukhuset i fredags eftermiddag och har i stort sett bara tagit det lugnt sedan dess.
    Fick inte lyfta tungt och gå långa sträckor och anstränga mig för mycket nu så klart...
    Men inget snack om att jag inte fick ha sex, vi myste på lite försiktigt igår morse och han kom i mig.
    det har så klart runnit ut sperma timmarna efter men igår kväll precis innan jag skulle lägga mig så kom där en skväll "vätska" helt klart som vatten utan lukt. jag blev blöt i trosor och igenom jeansen... 
    Nu i morse när jag vaknade och gick upp från sängen var det samma sak...
    Behöver jag va orolig för att det är vattnet som läcker.
    Har prematura sammandragningar och fick ju en brikanylspruta i onsdags.

Ja det är nog slut sexat för oss i alla fall...
    Ursäkta min äckliga fråga           

• 4 små

åhh Vicki -stort GRATTIS!!! Roligt att han vill äta själv oxå!!

Thelma 08: Bra att dubbelkolla med förlossningen kanske?! För säkerhetsskull... Lycka till!!

son -05, dotter -07, son -10, BF 2012-03-27 (son) -planerat snitt
Svar på tråden Aprilbebis 2012