vicki 83 skrev 2012-02-19 22:08:54 följande:
Här kommer en bild på lilla Simon hos sin pappa!
Grattis till lillkillen!Otroligt fin!
Karisma skrev 2012-02-20 09:25:56 följande:
I helgen har det varit en helveteshelg för mig. Lillebror (20år) bor hos oss. Han kom upp från sitt rum i källaren och det såg precis ut som han gick i sömnen, vet han gjort det då han var liten. Men han rundade bara hörnet när jag försökte prata med honom och begav sig upp på övervåningen där pojkarna sover. Trots att jag försökte lugna honom hela tiden. Han såg väldigt arg och förvirrad ut. Han skulle absolut in i Olivers rum så jag lät honom och när han står och tittar på Oliver så ser jag plötsligt en panikartad stirrande blick från honom. Varje muskel i hans kropp drog ihop sig och börja krampa, jag hann slita tag i honom innan han flög i golvet där han fortsatte krampa. Jag hade världens panik. Bara skrek efter min make som höll koll på honom, sen sprang jag och ringde 112. Ambulansen kom efter en låååång stund och han blev inlagd över natten. Så nu är funderingen vad som kan ha utlöst detta på en annars helt fullt frisk 20åring. Hoppas inte det är Epilepsi utan bara rejäl stress och sömnbrist. :(
Hans blick när han föll ihop ser jag framför mig hela tiden. :( Vill ju nästan sätta upp kamera i hans rum så jag har full koll om han får ngt sånt där igen. Tror dock inte det skulle vara så populärt. :P
/K
Usch då låter som du haft det tufft!Men läkarna hade inte dem någon förklaring?
Usch o jag har i lördags plötsligt fått ont i vänster hälsena, det kom plötsligt o gjorde mkt ont..undrar om det nu blivit för hög belastning med den ökade vikten..uscha..o nu när jag lämna sonen på dagis gjorde det otroligt ont igen efteråt smärtade mkt av att gå på foten..så lär väl ta det lugnt nu hade gärna tagit en promenad i det härliga o soliga vädret men tror inte jag vågar mig ut nu ifall jag inte tar mig hem..