• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Poppee
    Miss Giggle skrev 2012-04-16 08:20:05 följande:
    Vaknade imorse med blod på lakanet. Vågar man hoppas på att det snart drar igång?

Låter som det iaf, håller tummarna
  • Carolajnah

Jag går åxå å bara väntar... bf 23:e april, naveln poppade tyvärr ut för nåra veckor sen... Ser lite freaky ut!
    Hade förvärkar i lördags natt men nu är det huuur lugnt som helst. :(
    Patience...is the key word, antar jag! 

• A85

Jag hade en liten blödning i onsdags och trodde det kunde vara på gång, men inte då! Jag har knappt ens några förvärkar.
    BF om tre dagar!

• Karisma

Nu har Sebastian kommit. Fredagen den 13e kl.09,18 med planerat snitt. Han vägde 3745g och var 50cm.

Han är genom snäll men jag kan tycka han ska äta lite mer då jag har ENORM mängd bröstmjölk. :O (Han äter mkt, men ändå, det spänner så förbaskat ;) ) Hoppas mjölkmängden stabiliseras snabbt!

Vi måste tillbaka nästa vecka till BB hemvård för att göra ett nytt hörseltest då det inte blev godkänt, troligtvis har han mkt fosterfett iöronen som stör apparaten som gör testet.  

NUS hade perfekt personal hela vägen igenom från förlossning/specmödr till BB. :) Är väldigt nöjd med detta snitt.

Nä kanske dags att väcka lillen för att få tömma lite ljuver. :P 

/K

• Thelma08

Grattis till pojken karisma!!

Va mysigt att få träffa sin efterlängtade bebis

• misstuva

Hejsan.. hoppas jag får vara med här oxå... jag har BF 30 april men hade förvärkar den 14de och 15de men nu ingenting.. Min navel är helt utplånad o när maken sätter fingret på den så svider det som om den
    ska spricka vilken sekund som helst...
    Vi fick in o göra en vändning i v 36 jag är nu i v 38. för bebis låg i säte.. men gud vilken underbar barnmorska
    vi fick när vi gjorde den. Har aldrig känt mig så trygg nånsin med en barnmorska tidigare (har en son på 12).

Känner att sen dem gjorde vändningen så har magen sjunkit radikalt mycket o det trycker på nedåt så jag kan ju itne ta långa promenader precis.. men men..

Om någon vill skriva eller bara ha en vän så är ni verkligen välkommna att skriva till mig.. det är alldeles för tomt
    i min inbox..

kram på er.. o grattis till er som fått era bebisar... längtar så tills min lilla Hugo kommer ut =) 

• Poppee

Min slempropp gick ju förra fredagen och sen så trodde jag att nu borde de vara på g men sen kom de mer nu i torsdags och nu har den gått lite varje dag sedan i lördags :S ,,,Undrar hur länge ja ska gå och tro att de kommer hända något.. samt hur mycket finns de av den liksom? känns som ja har en hel fabrik förtusan haha!!

Svar på tråden Aprilbebis 2012