• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Miss Giggle

Jag har BF 24/4 och ännu ingen bebis. Idag har jag dock haft värkar till och från, så man vet aldrig

• Milou88

Ingen bebis här heller ännu. Bf 26/4 och först barnet så jag kommer väl säkert gå över tiden.. Men han är väldigt välkommen ut redan nu ;)

• Poppee

Själv går man och väntar spänt på när de "plötsligt" händer! Bf på torsdag som sagt, hoppas plutt kommer tidigare

• lima76

åh vad skönt, då är vi några stycken kvar iaf :) Mitt bf var från början den 12 men jag blev flyttad till den 21 efter rul... jag gick 10 och 11 dagar över de andra gångerna så jag hoppas att mitt första bf stämmer och bebisen kommer runt mitt andra, om ni förstår hur jag menar...

Fjälla: är det ditt första barn? när jag väntade mitt första hade jag också lite svårt att få tiden att gå ibland men den här gången är jag bara tacksam för "tråkiga" stunder där jag kan vila...

• Milou88

Är det någon mer än jag som är öm vid naveln? Känns nästan som ett blåmärke där.

• Ninnenanne

Jag är också kvar! BF 20:e så hoppas bebis vill komma ut i veckan nu! Längtar såååååå mycket!

Miss Giggle: Oj, blod ända ner i lakanet? Har du ringt FL o kollat vad de säger? Håller tummarna för att det sätter igång för din del idag:)

Själv tänkte jag gå en promme och sen storstäda lite (igen)..haha.. kanske kan sätta fart på det hela..

Milou88: Jag har endast fått två små bristningar och de sitter precis ovanför/i naveln. Men min lilla plutt har spänt från sida till sida i flera veckor, så det har gjort jätteont mitt på magen vid naveln:)... men snart är det över! Hi-. 

Live, love, laugh 
  • hemmakatten

Jag är också kvar. BF 22a. Har känt lite jobbiga förvärkar i två dagar men de har avtagit efter ett tag så tror inte att det är på gång. Är också öm om jag trycker vid naveln. Den har inte ploppat ut men är heeelt platt och det ser ut som huden ska spricka där:)

Svar på tråden Aprilbebis 2012