• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Justthe2ofUs

Hej hej alla gravida.. = ),, värken i magen har släppt, men illamåendet e värre, E i v 6 snart, dags å skriva in sig hos bm snart då?,, Har en 2 årig dotter men fick veta om att ja väntade henne i v 15, Så ja har ingen aning om hur tiden före ska vara.. Några som vill dela m sig om symptom, menssvärk, flytningar lr ej, sug eft mat, oro lr annat? Tacksam. Kram

• KexetB
    silvana80 skrev 2011-08-22 22:23:26 följande:
    SÅÅåå var det ja. Det var jag som hade fått kostnaden för UL om bakfoten.
    Fick också ett jättebra intryck av Barnmorskegruppen,de verkar trevliga och snabba med svar. Ska bli spännande, du får lov och berätta hur det går....jag har inte förrän 21 september  
    Lovar att höra av mig! :) Glad
    Har pratat med "min" barnmorska på telefon och hon lät jättetrevlig! Tur det!

Vart i Gbg bor du? 
  • Ereeka
    Verra88 skrev 2011-08-23 17:46:33 följande:
    Okej :) tycker det är så jobbigt att vänta tänk om inte barnet utvecklas som det ska sen måste man vänta på ultraljud till v17 innan man får veta :(
    Inte tänka så! :)
  • silvana80
    KexetB skrev 2011-08-23 20:29:40 följande:
    Lovar att höra av mig! :) Glad
    Har pratat med "min" barnmorska på telefon och hon lät jättetrevlig! Tur det!

Vart i Gbg bor du? 

Jag bor i Olskroken,så det är bara en cykeltur till Barnmorskegruppen, valde faktiskt på grund av det också,Munkebäck ligger närmre men i uppförsbacke he he. Du själv då?

Vad skönt att få bra kontakt med barnmorskan direkt. Min heter Malin och verkar också vara supernajs. Är otroligt nöjd med valet av Barnmorskefruppen än så länge  
  • KexetB
    silvana80 skrev 2011-08-23 21:34:14 följande:
    Jag bor i Olskroken,så det är bara en cykeltur till Barnmorskegruppen, valde faktiskt på grund av det också,Munkebäck ligger närmre men i uppförsbacke he he. Du själv då?

Vad skönt att få bra kontakt med barnmorskan direkt. Min heter Malin och verkar också vara supernajs. Är otroligt nöjd med valet av Barnmorskefruppen än så länge  
    Jag bor i Svingeln så har också ganska nära till Munkebäck egentligen Glad
    Kände dock att BMG lockade mer.

Ska till en barnmorska som heter Paulina, hon verkar super!
    Sa åt mig att sluta noja och sluta vara inne här på Fl.
    "där läser man bara en jäkla massa dumheter" haha..
    ibland känner jag att jag kanske borde följa hennes tips... hehe

Blir extra uppnojad av allt man läser här, allt som kan hända osv.
    Fast det är ju ändå roligt att "läsa på" 
  • storebrorM

Här är en till som har växtvärk, tror jag iaf. Har emellanåt ont så jag nästan viker mig dubbel. Ska till BM redan på fredag :)

Svar på tråden Aprilbebis 2012