Simpan skrev 2011-08-25 13:17:06 följande:
Usch! Jag fortsätter att må hemskt illa. Vet inte om jag skrivit detta redan, men har fått sjukskrivning hela september pga illamående/kräkningar. Jag fick även ta blodprover för att han trodde att jag var uttorkad. Dessa låg väl strax under referens Intervallet, så jag antar att jag hittills klarar mig från dropp, men behöver få upp salthalten lite i blodet. Men jag är ju HELT slut

orkar verkligen ingenting

dricker ungefär 2dl om dagen. Och kräks mellan 2-7 ggr/dag.
låter som mina grav, något lättare med de två första och slutade runt v 26.. men med nr 3 kunde jag spy upp till 20 ggr per dag. De proppade mig med mediciner men ingen hejd på det... i v 14 hade jag gått ner flera procent i kroppsvikt, var väldigt uttorkad och gick på svält.. samt ketoner i urin. Blev inlagd bums. Sen ut och in på gyn för dropp men runt v 24 lades jag in 10 veckor i sträck för jag var så dålig och de satte igång mig i v 37. Antar att du fått mediciner nu när det är så här och du låg på gränsvärde.. vilka tar du? Hoppas det blir bättre snart! Vet hur jäkligt det är!! Är livrädd att det ska slå illa denna grav också.. väntar in v 7 med spänning, eller mer skräck =P