• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Verra88

Grattis och välkommen. :) mitt första också.

• LillBus2012

Tack så mycket!! Vad roligt!!!
    Ska strax iväg och träna yoga, undrar just om det var något man borde undvika att göra... någon som vet? 

BF 29 april 2012 - första barnet
  • Längtan efter 3
    Loppan79 skrev 2011-08-25 20:57:07 följande:
    Tack så mycket!! Vad roligt!!!
    Ska strax iväg och träna yoga, undrar just om det var något man borde undvika att göra... någon som vet? 
    GRATTIS =)
    Man ska leva på precis som vanligt och lyssna på sin kropp.
  • LillBus2012

tack!!!
    mycket bra råd "Längtan efter 3" - det ska nog funka! tänkte mest på att man klämmer ihop alla sina inre organ på yogan... men såhär tidigt kanske det inte spelar någon roll, får väl helt enkelt ta det lite lugnt ifall det känns konstigt... 

BF 29 april 2012 - första barnet
  • Längtan efter 3

Angående träning så sa BM till mig att man ska undvika t.ex löpning då hela magen hoppar ;) Och så kampsporter.
    Men som jag skrev, det är viktigt att lyssna på sin kropp så vet man vad man ska och inte ska göra ;)
    Det är ju så olika vad man känner...

• Nikita89

Weii, då gick man in i vecka 6 (5+0) idag då =) Har inte ringt BM ännu blir nog att göra de på måndag.

Vill ni veta nått som jag tycker är lite småkul så där, har varit mamma ledig nu i ett halv år och ska tillbaka till jobbet på torsdag, kommer man dit och är gravid igen, ska bli riktigt intressant att se hur dom kommer reagera när jag berättar de, men kommer självklart vänta tills vecka 12 med att berätta de iaf för ledningen åså, men jobbar i en stor matvarubutik i konditoriet där så den lilla avdelningen lär jag nog berätta för de första jag gör, är ju tunga lyft åså att dom förstår =P

Tommy ♥ Sofi 041126 ♥Giftemål 100807 = ♥Isabell 110307♥BF 120425♥
  • Milljor
    aprilmamma44 skrev 2011-08-25 18:54:17 följande:
    jag hade gjort det i v 13...då ska ju missfallsrisken minska och ser allt bra ut då får man kanske andas ut...
    Det har du ju rätt i men då kan jag ju lika gärna vänta till 7/10 är i vecka 14 då......puhden här väntan är lååååång :)
  • Milljor
    Verra88 skrev 2011-08-25 20:14:53 följande:
    Vill också lugna nerverna så det inte är fel på barnet men e ju bara i v6 enligt fl. Ska till MVC 29/9 så vill göra ett vul efter v12 men vet någon om någon privat i Umeå där det inte kostar en förmögenhet
    Tyvärr inte..men på många privata kostar det 300:- iaf här i Östergötland.
Svar på tråden Aprilbebis 2012