• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • juskus

Hejhej nu vågar jag mig in här,har varit turbulent hema hurvida vi ska fortsätta graviditeten eller inte, då detta är vårat tredje barn, men nu är vi säkra, detta ska bli hur spännande som helst är i vecka 8(7+4) bf 9 april, mår ovanligt bra för att vara gravid faktiskt, med de andra två har jag mått apa de första veckorna, grattis alla aprilmammor iaf.....

• chiqita

Nina: jo mitt humör är också lite instabilt, men det beror nog mest på att jag mår så illa.. Min lilla tvååriga dotter förstår inte riktigt varför inte mamma vill leka som förut längre..

• Lazyass

Hejsan! Jag hoppar in här om det går för sig. Jag plussade i juli och är i v 7+2 så enl mina beräkningar bebis nr 2  runt 10 april. Gud vad sakta tiden går!

• Maximumtaste

Mitt humör är också svajjigt.. Har blivit så känslig, gråter för minsta lilla:) kan inte se på animalplanet tex om det handlar om sjuka djur.. Storbölar i soffan då.. Men det är skönt att gråta ur sig lite ibland:)

• Lazyass

Mitt humör börjar också svaja en del. Jag vet att det blir värre snart. Hoppas bara illamåendet försvinner snart också, minns inte riktigt hur länge jag hade det sist men inte längre än till v12-13 tror jag. Hoppas givetvis på tidigare denna gång.

• Längtan efter 3
    NINACRT skrev 2011-08-26 11:59:57 följande:
    det jag verkligen känt är att mitt tålamod är på botten, blir lätt arg/irriterad!! någon annan?
    Ojaha.... skäller och gormar på barnen som jag aldrig gjort innan =( Efteråt får man sjukt dåligt samvete å ber om ursäkt och pussas igen...
  • vicki 83

vet att alla graviditeter e olika men ändå blir jag nojig när jag inte mår illa och har inte speciiellt ömma bröst..mådde illa länge när jag var gravid med min son!!!Däremot har jag sån "växtvärk" från och till...borde ju också vara ett bra tecken...! åh vad trött jag blir på denna oro...hade jag inte haft ma i maj hade jag aldrig nojjat såhär!!

Svar på tråden Aprilbebis 2012