• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • emersson75
    LillSnurr82 skrev 2012-05-08 19:24:44 följande:
    En halvblods valack på 2 år. Red in syrrans häst (som är halvbror till min, samma mamma.. Mitt gamla sto alltså) som är 8år i år. Älskar att rida in och till hästar.. Annars är det hoppning som gäller för min del. Var det jag tävla med mamma hästen..
    Du får gärna lägga upp bilder på hästarna här sen, minst lika roligt att se som bebisbilder ;)
  • lycka 4

Rocketqueen !! Nä egentligen spelar det ingen roll men hon sa att hon kommer kolla nästa gång ändå, antar att dom följer det som ska kollas

• Havsjungfrun
    emersson75 skrev 2012-05-08 19:32:09 följande:
    Du får gärna lägga upp bilder på hästarna här sen, minst lika roligt att se som bebisbilder ;)
    Eller kanske starta en hästtråd säger tråkiga jag som inte är ett dugg intresserad av hästar...
  • emersson75

Det får vi göra, inte så bra om någon får för sig att flika in en hästbild i en bebistråd, ve och fasa :)

• Havsjungfrun
    emersson75 skrev 2012-05-08 20:08:16 följande:
    Det får vi göra, inte så bra om någon får för sig att flika in en hästbild i en bebistråd, ve och fasa :)
    Ta det inte så, men det är ju inte det gemensamma intresset i tråden.
  • emersson75

Det var nog snarare en parantes i den här tråden, 99,9  % handlar väl om våra junibarn tycker jag :) Men självklart kan jag låta bli att skriva några inlägg om hästar om det stör någon, kan ju faktiskt skriva privata pm ist för att fråga om hästar som andra kan råka se :)

• LillSnurr82
    emersson75 skrev 2012-05-08 20:08:16 följande:

Hi hi! Kan just nu ändå inte lägga upp bilder på familjeliv då ja endast har tillgång till iPad och iPhone. Men du kanske har Facebook ? Där kan jag och har jag lagt upp bilder på hästarna..
    ♥ Agnes 20101208 ♥ Bebis 20120617 ♥