• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • MissFörstånd

gammelmamma skrev 2012-05-10 09:26:14 följande:
    Skönt att det verkar ha gått bra för Agnes, tack för uppdateringen.
    JAg står nog inte ens med på listan, hur gör man?
    Idag blir mitt första barnbarn 3 månader och min första dotter 22 år! Kalas i kväll:)  

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html kopiera listan och skriv in dig och klistra in den igen. Kolla gärna så det blir att namnen står under varandra så det inte blir så rörigt. Jag måste kopiera in i Word för min dator fattar inte annars
    Ensortsmamma skrev 2012-05-10 09:38:10 följande:
    De märks att det börjat närma sig nu, inatt drömde jag att mitt vatten gick efter jag vart på toa. Sen vaknade jag och behövde gå och kissa men vågade inte ifall vattnet skulle gå. Haha!

Vart hittar man den där listan? Minns inte ens att jag har sett någon?
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html
    ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • gammelmamma

Nu har jag skrivit in mig, hoppas det blev rätt. På onsdag vet jag när det blir på riktigt,13 e är BF 

• Tesssi
    bebisgalen skrev 2012-05-10 09:38:58 följande:

Samma här så jag håller med, herregud vad trött jag är.

Veckorna har gått fort tills nu....känns som dom 4 sista kommer att sega.  
    Jag tycker också att det har gått fort, men är rädd att den sista månaden kommer vara seg...
    Slutar jobba på onsdag, ska bli så skönt att kunna vila så mycket som jag behöver.
  • RocketQueen
    RocketQueen skrev 2012-05-10 10:19:09 följande:
    Ja mig plockade ni minsann bort, jag tycker ändå att jag är rätt aktiv?
    haha nädå nu såg jag! Men listan är ju skriven innan man hade rul så man har ju fått nytt datum, plus att vi är många som bytt namn., Klart jag inte hittade mig
  • MissFörstånd
    Ensortsmamma skrev 2012-05-10 09:54:35 följande:
    Jag stod inte med:(
    Har bf 24/6 men blir igångsatt 14/6
    Du har nog inte skrivit in dig alls för jag hittade inte dig i gamla listan heller. Men såklart du ska stå med.
    RocketQueen skrev 2012-05-10 10:20:00 följande:
    haha nädå nu såg jag! Men listan är ju skriven innan man hade rul så man har ju fått nytt datum, plus att vi är många som bytt namn., Klart jag inte hittade mig
    Just det, det tänkte jag inte på, att några bytte namn förut när det var struligt.. Tur att du fanns med iaf

ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • Emma Stark

Det är ändå rätt många namn kvar på listan :) Så vi är allt ett litet gäng kvar :) Det märks när man på morgonen går in för att uppdatera sig... Flera sidor att läsa varje gång :P Härligt :D

• Memso

Här har ni en som inte är en aktiv skrivare men däremot en aktiv och trogen läsare :) (räknas det?) ;)

BF 15/6

• PojkarnasMamma85
    Memso skrev 2012-05-10 10:40:57 följande:
    Här har ni en som inte är en aktiv skrivare men däremot en aktiv och trogen läsare :) (räknas det?) ;)
    BF 15/6
    Ja, det tycker jag!

Nu har jag kommit hem från frisören och är bara så nöjd!