Bumman: vad mysigt att fått se en liten glimt av prinsessan Estelle.
Ja hon är verkligen söt. Tittade på dopet igår.
Jag vet precis hur du menar att man blir akut kissnödig och att det trycker på när man rör på sig. Så är det för mig med.
Jag för min del gör faktiskt inte så mycket om dagarna nu. Bara småplockar lite hemma. Kanske baka lite om jag känner för det. Ta en liten promenad i närområdet ifall det skulle trycka på....nära hem ialla fall.
Dancia skrev 2012-05-22 23:45:06 följande:
Här har det varit 28 grader i skuggan idag. Jag verkligen älskar värme i vanliga fall men nu är det ingen höjdare, speciellt inte när jag får så mycket hjärtklappningar av alla förvärkar och känner mig alldeles svimfärdig. Värst är dock nätterna då det är så svårt att få ner temperaturen i huset. Det är 19 grader ute nu strax före midnatt och 24 grader här inne. Vrider och vänder på mig och blir irriterad över att det strålar stark värme från min man som ligger närmast fönstret :P. Han är som ett element och då får jag inte något av den knappt svalkande luften utifrån :P.
Jag känner likadant. Var uppe till strax efter klockan 23.30 och det var ca 18 grader.
Min man har legat i feber dessutom ett par dagar så han har också varit som ett hett element i denna värmen.
Jag älskar värmen i vanliga fall med. Klagar aldrig i stort sett annars. Bara nu.