• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • FiaA87

Slemproppen och lite av vattnet gick vid 00:30 inatt. Har haft regelbundna värkar som kommer med 2-5 min mellanrum! Har duschat och pratat med förlossningen.. Vi är välkomna när vi vill:) jisses vilken känsla det är med värkar.. Hoppas hoppas hoppas att LillPyret vill titta ut nu snart:)

• JennieJ

Nu känns de som alla är på gång och ska födda utan jag :( *vet så klart att de inte är så-* lycka till ni som är på gång

• Memso

Åh så spännande med vatten som går lite här och där!

Själv går jag vänta två veckor på snitt då mitt vändningsförsök misslyckades igår. Men tiden lär väl springa iväg, är en del kvar att fixa och inhandla innan så jag kan nog få tiden att gå :)

• zenoble

Sitter här och klockar nu.. Haft värkar hela natten men nu värkar det vara på gång att bli nåt. Fan säger jag om det inte är det denna gång! lycka till ni som är på g!

• Lina007

Kl 05.59 fick vi äntligen välkomna lilla lillasyster till världen med 2720 gram och 48 cm.

Min förkylning och rethosta gjorde att det drog ut lite på tiden och jag var sååå trött. Men ut kom hon - till slut!

Odin 081202 | Lillebror/lillasyster BF 120603 | lina007.blogspot.com
  • Frökenfräken82

Heja Linn007, kanske har det redan blivit bebis :).

Själv glädjer jag mig åt dagens besök hos BM. Få lyssna på hjärtat o se att allt är bra med bebisen. Tror att den har det så gött därinne att den stannar en stund till (BF 6/6), men visst hoppas jag på något litet tecken att något är på G :).

Spännande att läsa om hur alla känner dag för dag nu, man vet ju inte själv hur det ska kännas så att jämföra känslor känns bra ( även om alla förlossningar är olika).
    Ha ännu en härligt solig dag!

• lycka 4

Men fan tjejer ahhhh va spännande en hel drös bebbar som ploppar ut ju =)
    Jag kommer vara själv i tråden juh haha...

Idag åker min man till Åre å jag ska vara själv till söndag vilket jag som sagt för bävar för men men vi va å köpte en pool till grabbarna i går å jag tänker släpa ut sacko säcken å sen inte röra mig ur fläcken =)
    Jag har en klassmamma i sonens klass som har sagt att jag kan ringa henne om nått skulle hända vilket känns tryggt.
    Shit nu är det prick en vecka kvar till flytten och 4 veckor kvar till bebbe =)

• LillSnurr82

Lycka till FiaA87! Hoppas att du snart (eller redan) får träffa lilla pyret där inne..

Grattis till flickan Lina007!! Så himla härligt:) mys på nu !

Lycka till zenoble, hoppas att det är på gång på riktigt nu!

• zenoble
    Lina007 skrev 2012-05-24 07:26:02 följande:
    Kl 05.59 fick vi äntligen välkomna lilla lillasyster till världen med 2720 gram och 48 cm.

Min förkylning och rethosta gjorde att det drog ut lite på tiden och jag var sååå trött. Men ut kom hon - till slut!

Åh grattis vad underbart!