• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Havsjungfrun

Usch vad jobbigt för er som inte riktigt vet vart ni kommer att få föda. Här är det som tur är, peppar peppar, ganska så ovanligt att man blir skickad någon annanstans. Ska ockå till bm idag och hon kommer nog bli ganska så förvånad då hon inte trodde att det skulle bli någon mer träff för mig... Ska nog be henne att kolla om hon ser några tecken tror jag...

• Lucian Caesar

Grattis till er som fått och lycka till till er andra som e på g jag ska också till bm snart, förhoppningsvis sista besöket. 11 dagar kvar idag

• Elvis Mamma

Stort Grattis till alla nya bebisar!! idag har jag varit hos min nya BM, det var inga problem alls att byta å den nya verkar toppen! Jag frågade om hinnsvepning och hon kunde erbjuda både hinnsvepning och akupunktur från och med nästa vecka

• LillaGrynet

Åh va jag längtar efter bebis nu... Helt sjukt! Men kommer väl gå över eftersom jag inte har några som helst tecken..!10 dgr till BF..

• IdaElinLivia040611
    sophieand skrev 2012-06-04 11:25:15 följande:
    Nu har vår lillasyster kommit till världen, nästan lika bråttom som storebror.
    Grattis Skål, det bara rasar in bebisar nu.
    Jag vill också  men nu när det är en läcka på KS så hoppas jag att han stannar lite till så jag kan föda där.
    Men som det ser ut när man läser om det så lär det ju ta ett tag. 
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Luca 120618
  • Havsjungfrun

Sophieand: Grattis till er tjej Baby!

Har hämtat hem en blivande storbror från skolan med magknip. Enligt maken hade han varit hård i magen igår kväll så jag hoppas verkligen att det bara är det som spökar.