• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Tess1979

9 dagar till bf. Nyss kom en del av slemproppen... börjar närma sig känner jag pulsen gick nog upp lite, blev lite nervös

• Sweet life

Tänk att så lite kan göra en så glad!

Fick precis posten å där låg avin om att babyskyddet ligger på posten och väntar! Så nu vill jag att sambon ska komma hem med bilen så jag kan åka och hämta det!!!

• MissFörstånd

Bmbesök 39+1

Blodtryck 100/65
    Hjärtslag 144
    Sf mått 36

Hinnsvepning är inget som min bm gör. En anledning är att vi har lite för långt till fl, tar ca 50 min med bil. Hon tycker naturen ska ha sin gång då länge det är möjligt vilket säkert är det bästa. Men hon sa att det syntes på mig att det inte var långt kvar. Hon sa att hon ser sånt på ansiktet. Jag tycker mest jag ser trött och sliten Ut .

Avnavling skulle jag skriva i min planering och även hon i sammanfattningen.

• Ensortsmamma

Provade på lite sex igår ( är man desperat nu eller?) och SHIT vilken mensverk i ryggen jag har idag, vet inte hur jag ska sitta just nu. Sitter hos frissan och väntar på att håret ska torka klart..

• Lucian Caesar

Och det blir nog inte sista besöket där då jag fick en ny tid redan nästa vecka allting var iallafall bra och lillkillen är äntligen fixerad

• Emma Stark

Äntligen! Igår blev vi färdigrenoverade inne i barnrummet och jag är suuuupernöjd verkligen :D Så i dag har jag kokat nappflaska och nappar. Bara lite småpill inne i barnrummet kvar och sen kan jag också börja leta tecken och vänta ;) 38+2 idag :)

• Lucian Caesar

Ensortsmamma: här händer ingenting efter att vi har sex, inga sammandragningar, ingen molvärk el nåt. Inte ens efter orgasm. Varje gång efter vi haft sex så hoppas jag på att den där jäkla slemproppen ska lossna men det gör den aldrig nån mer än jag som inte får några som helst känningar efter sex?

• Emma Stark
    Lucian Caesar skrev 2012-06-04 12:46:59 följande:
    Ensortsmamma: här händer ingenting efter att vi har sex, inga sammandragningar, ingen molvärk el nåt. Inte ens efter orgasm. Varje gång efter vi haft sex så hoppas jag på att den där jäkla slemproppen ska lossna men det gör den aldrig nån mer än jag som inte får några som helst känningar efter sex?
    Jag får inte heller några känningar efter sex :) Jag tror inte heller på det där med färdknäppen iofs :P