• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Pepita

Grattis till er nyplussade! Hur går det för alla? För min del så har en del symtom försvunnit som att springa på toa ofta. Tycker jag kan hålla mig rätt bra nu. Men alla symtom kommer nog med besked när man minst tror det

• Annika 890

Hej allihopa och GRATTIS !! Jag plussade i fredags och beräknat BF 8 Juni! Underbart!! =) Håller tummar och tår för att allt ska gå bra! =) Bor i Lyckseletrakten.

• Havsjungfrun

I förmiddags kände jag av illamåendet lite grann. Vet vad som väntas...

• Pepita
    Ntme skrev 2011-10-03 06:45:49 följande:
    Hej! Kan jag få hoppa in här? Jag testade idag på BIM -4! Vi har försökt i 2år ungefär och blev inseminerade med donatorspermier nu i september och det tog sig på första försöket..
    Har två barn sedan ett tidigare för hållande,

Välkommen och stort grattis! Måste kännas underbart när ni försökt så länge.
  • Pepita
    M karl skrev 2011-10-03 06:57:03 följande:
    I natt och idag på morgonen har jag haft en del värk i magen och grym huvudvärk. Jag hoppas att det inte är slutet som närmar sig...
    Usch då! Hur har det gått? Mått bättre under dagen? Jag tror inte att det är någon fara. Försök att inte oroa dig för mkt. (Vet att det är svårt)
  • zenoble

Grattis alla nya +are Glad

Själv har jag inte mycket mer symptom än ett jäkla illamående som kan komma så plötsligt och försvinna lika snabbt igen.. Inte känt av någon molvärk nu och ingen skillnad alls i brösten? Går in i v.6 idag och man förväntar ju sig att symptomen bara ska komma som brev på posten. Hur känner ni andra?

Lite jobbigt att vara i Polen nu när man är lite kräsen med mat för illamåendet, inte lätt att förklara sig här :(

• zenoble

Har ätit både parmaskinka, nån slags insjöfisk och fetaost (som jag inte vet om den va pastöriserad eller ej) här och hoppas inte det är nån fara!?

• Pepita
    zenoble skrev 2011-10-03 19:41:57 följande:
    Grattis alla nya +are Glad

Själv har jag inte mycket mer symptom än ett jäkla illamående som kan komma så plötsligt och försvinna lika snabbt igen.. Inte känt av någon molvärk nu och ingen skillnad alls i brösten? Går in i v.6 idag och man förväntar ju sig att symptomen bara ska komma som brev på posten. Hur känner ni andra?

Lite jobbigt att vara i Polen nu när man är lite kräsen med mat för illamåendet, inte lätt att förklara sig här :(
    Jag känner inte heller någon skillnad i brösten. Har haft lite molvärk men bara lite då å då. Och illamåendet har det varit ganska lugnt med. Bara någon enstaka gång som jag mått illa. Däremot är jag uppsvälld som en ballong känns det som....

Åhh, vad skönt vill oxå vara utomlands. Är du på semester bara eller känner du någon där?
Svar på tråden Juni-barn