• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • OHs mamma

Hej!
    Får jag också vara med?

Testade igår kväll och fick ett fint Plus
    Om jag har räknat rätt utifrån min ÄL så borde BF bli 9 juni

• OHs mamma

Glömde skriva att det är andra barnet för mig, har en liten kille på drygt 20 månader nu. Han kommer vara ungefär 2 år och 5 månader när bebisen kommer.

• zenoble

Grattis alla :)

nu vill jag bara att tiden ska gå lite fortare så man kan få komma på sitt första ul och få andas ut lite. Blir ju lätt att man tänker lite för mycket så här i början.

• Somelikeithot

Grattis ni nya till era pluss :)

Jag är 28 år och bor i Trollhättan. Har börjat känna av mer och mer molvärk nu och igår blev jag alldeles yr för att jag inte hade ätit på några timmar. Blodsockerfall! Så det blev ett äpple och lite nötter för att återfå energi. 

• OHs mamma

Jag är 26 år, bor i Örebro och har en son på drygt 20 månader

Imorrn ska jag ringa till barnmorskemottagningen för att få en inskrivningstid, känns spännande, härligt men overkligt på samma gång Drömmer

• tunrida

Hej hej
     plussade i fredags =)

Är 28 å bor i blekinge har en son innan på 8 år.    

• Frökenfräken82

Hej!
    Jag fick plus på stickan i torsdags och är nu i v 5 (4 + 5). Är 29 år, bor i Växjö och väntar alltså nu vårt första barn. Häftig känsla! 

• tunrida

slänger in en bild på mina test första tagen i fre 30/9 o det sista idag sön 2/10

• Nilee

Hoppar också in här, började plussa den 21/9 gick in i v 6 idag :) 
    BF- 3 juni. Jag är 25 år, sambon och jag bor i kalmar och detta är vårat första barn. Har dock många mf i bagaget, så oron är på topp, men försöker njuta så gott det går. 

Svar på tråden Juni-barn