• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Ntme

Hej! Kan jag få hoppa in här? Jag testade idag på BIM -4! Vi har försökt i 2år ungefär och blev inseminerade med donatorspermier nu i september och det tog sig på första försöket..
    Har två barn sedan ett tidigare för hållande,

• Ntme
    OHs mamma skrev 2011-10-02 18:37:50 följande:
    Jag är 26 år, bor i Örebro och har en son på drygt 20 månader

Imorrn ska jag ringa till barnmorskemottagningen för att få en inskrivningstid, känns spännande, härligt men overkligt på samma gång Drömmer

hej! jag bor också i örebro=D
  • M karl

I natt och idag på morgonen har jag haft en del värk i magen och grym huvudvärk. Jag hoppas att det inte är slutet som närmar sig...

• Molly85

Jag hoppar in här jag med! Fick mitt Plus i fredags, BF är beräknad till 8e juni!
    Jag bor i Stockholmstrakten och är 26 år, jag och min sambo bestämde oss för att sluta med p-ring i augusti och lyckades pricka rätt på första försöket! Detta blir vårat första barn!
    Jag är lite orolig för missfall, hade ett tidigt för några år sedan, och i och med att jag hade en lite märklig nidblödning (trodde det var mens först och testade även minus när den började) så känner jag mig lite extra orolig.

• stjärnfrukt

Igår fick jag ett fint plus, och har enligt mina uträkningar bf 10juni, och längtan dit är enorm!
    Jag är 22år bor i alingsås och har redan en dotter som är 1.5 som äääälskar små bebisar, så hon kommer bli en underbar storasyster!

Min syster väntar sitt första barn som är beräknat till april (samma månad som min dotter är född i) och det känns så speciellt att vi kommer få följas åt Hjärta

• OHs mamma
    Ntme skrev 2011-10-03 06:47:23 följande:
    hej! jag bor också i örebro=D
    Vad trevligt!
    Är det ditt första barn?
  • Tre Flickor

Välkomna alla nya och grattis till era Plus Glad

• OHs mamma
    Ntme skrev 2011-10-03 14:27:29 följande:
    Skruttens mamma: nope 3:e
    Aha! Vad roligt! Skrattande

Jag väntar mitt andra! Ska bli så spännande