Bumman79 skrev 2012-06-12 15:19:23 följande:
På tal om att känna sig handikappad och låst till hemmet hur har ni andra det? Kan ni hitta på en massa roliga saker om dagarna eller sitter ni mest hemma?
Jag VILL ut när det är såhär fint väder men jag orkar inte det gör ont å jag har ingen bil så det blir att gå eller cykla (går man får man ont överallt, cyklar jag gör det ont i blygdbenet på sen.)
Omkring mig snackar vänner osv om att jag ska börja springa i trappor för att sätta igång förlossningen men det har jag inte så stor lust med med tanke på hur ont man får när man rört sig "för mycket". (Typ ingenting) :P
Eftersom jag har 3 barn till och är mammaledig med minstingen så blir det inte så mycket vila som jag skulle vilja. Jag kör på som vanligt ungefär, men jag mår faktiskt ganska bra. Foglossningen är nästan borta och jag har inte blivit så tung i kroppen i övrigt förutom magen så jag kan gå ok. Men det e klart att man e helt slut på kvällen och fötter och ben ser helt groteska ut för att dom är helt svullna. Men jag måste aktivera mig annars blir jag galen.
Grattis Cataleya

!!!!
MissFörstånd skrev 2012-06-12 15:07:20 följande:
Hur länge skulle ni ha stått ut med smärtan av att inte kunna lyfta benen innan ni ringde bm eller spec mvc? Förlossningen gör antagligen inget. Det gör ont hela tiden nu, men såklart värst när jag försöker gå
Skulle ringa BM direkt å prata. Inte ska du gå och ha så ont heller. Låter ju inte alls bra. Hur långt gången är du????
Uddabus skrev 2012-06-12 14:27:34 följande:
På fredag ska jag till bb
Satan va det dröjer.....det är trean eller??? Jag som alltid trott att det ska komma tidigare för varje. Jag lider med dig, hur känner du dig???? Mår du ok eller??