• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • lycka 4

Herregud här sitter jag å har värkar , jag hoppas verkligen att det bara är förvärkar men det gör ont som fan . Jag avvaktar lite å ser vad som händer shit !!

• Amy86

Klockan 22,39 igår kom vår lille groda ut, han var 51 lång och vägde 3655. Det blir att åka hem idag efter att läkaren varit här. Har inte sovit på 2 dygn så hoppas det hjälper att komma hem till sin säng. Inatt har jag bara legat och tittat på grodan, inte en blund och han har sovit hela natten...lycka till nu ni som är på tur!

• lycka 4

Klockade i ca 2 timmar , höll i sig ca 1 min 7 min i mellan. Jätte glad att dom avtog eftersom jag blir snittad . Gjorde satans ont aj aj

• lycka 4

Jag skickar dom vidare med all min kraft, vill inte ha herregud !!!!

• MissFörstånd

Jag vill nog inte ha värkarna, men bebisen vill jag gärna ha. Ska ringa bm alldeles strax, lite nervös faktiskt om hon bara avfärdar mig och säger att så är livet typ.