• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Kajsa9001

Godmorgon!! Grattis till alla er som har plussat!!

Själv plussade jag först i söndes sen ett tydligt plus i måndes! BIM är på torsdag!
    Jag fick ett MA i April när jag var i vecka 10..och ber till gud att det ska gå bättre den här gången:)

Jag har inte hunnit få så mycket symtom än, jag har molvärk till och från,, och är enormt trött hela tiden..annars mår jag utmärkt,

• Ntme

Jag är så trött redan nu, imorse så har/ hade jag olustkänslor när jag vaknade så jag gissar på begynnande morgon illamående

• Nicole03

Hej tjejer ! Får man hoppa in här? Fick pluss igår på. BIM-1! Så ska enligt uträkningar ha bf runt 12 juni! Än så länge har jag ömma bröst och bröstvårtor!

• MissFörstånd
    Nicole03 skrev 2011-10-05 07:16:46 följande:
    Hej tjejer ! Får man hoppa in här? Fick pluss igår på. BIM-1! Så ska enligt uträkningar ha bf runt 12 juni! Än så länge har jag ömma bröst och bröstvårtor!
    Välkommen hit och Grattis! Finns en lista du kan skriva in dig i om du vill. Kolla bf datumen och skriv in dig där du passar
    ღ ♥Joline 2007♥ ღ
  • Dullidutt
    MissFörstånd skrev 2011-10-04 22:11:11 följande:
    Jag tyckte jag hade ömma bröst när jag plussade men det är ingenting om man jämför med hur det är nu! Shit! Gör Ont bara jag tar av mig bh:n :-O. Annars är jag ganska hungrig men inte alls sugen på godis som jag i stort sett alltid är
    Haha, samma med mig- Äter godis nästan varje dag annars, men nu är jag inte alls sugen på det. Men hungrig och äter rejäl mat :)
  • Molly85

Jag är så fruktansvärt trött hela tiden! Har ont i huvudet och känner mig rätt deppig också... Jag är hungrig jämt men har ingen aptit överhuvudtaget. Rynkar på näsan Hur länge mår man såhär? Finns det något knep för att bli lite piggare? Om jag inte vetat att jag varit gravid hade jag trott att jag var sjuk.. Det är knappt så jag orkar jobba! Obestämd

• Smile4it

Hej, jag hoppar också in här, hoppas att det går bra.
    Fick mitt + i söndags på BIM +2.
    Trodde faktiskt inte att man skulle märka så mycket symtom så här tidigt, men man ska inte klaga :)

• Pia87

Hej allihopa! Här är det en som Plussat (25/9) BMI -4
    Har två missfall bakom mig så är lite nervös och rädd, men samtidigt super lycklig. Försöker att tänka positivt iaf! 
    Ska till BM i morgon och förhoppningsvis får jag tid på VUL till nästa vecka. Får återkomma hur det gick med den saken.
    Vi ska också åka till Egypten i november. Resan var bokad innan graviditeten så blev förstås lite nervös efter att jag läst om så många som blivit dåliga när dom varit däit. Ska rådgöra med BM även om den saken. Men jag tror att det inte ska vara några problem att åka dit.

• Sweet life

Hoppar in här om det är ok? Plussade igår, totalt oplanerat och trots att vi skyddat oss med kopparspiral...

Enligt uträknaren är BF 12/6...

• zenoble

Grattis alla nya till Plus!
    Har ni barn sedan innan?

Ja det är många som mår likadant ser jag, jag är känslig så jag börjar gråta till och från, illamående och uppsvälld mage och trött. Inget i brösten än, tror ni det beror på att man har implantat? hade jätte ont i dem förra graviditeten. Känns som att något är "fel! , undrar också hur länge man ska behöva känna sig såhär nere, känns inte kul alls. Men det blir ju nåt bra tillslut Glad

Svar på tråden Juni-barn