• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • JennieJ

Efter en hetisk dag har jag hittat min nya drog och min man sitter och ryser och kollar på mig som jag är dum i huvudet men så grymt gott JAG ÄTER IS SOM EN DÅRE GRYMT GOTT ATT TUGGA PÅ

• LillSnurr82

Jag är galet sugen på citrus, Thai mat och julmust.. Mest Thai åhhh vill ha NUUU!!

• RocketQueen

Jag har inte ens vågat prova att dricka årets första julmust ännu. Är rädd för att jag antingen går loss och dricker flera liter om dagen eller att mina luriga smaklökar vägrar och det inte blir någon must alls. Vet inte vilket som skulle vara värst :-/ Hahaha man vågar ju knappast lita på sin kropp nuförtiden!

• RocketQueen

Fick kompa från mitt nattpass idag efter bara tre timmar, helt underbart Gick ut med mannen och ett gäng kollegor iställetoch drack Fanta medan de fyllnade till. Riktigt skönt att vara nykter

Och när jag kom hem så hade jag fått min kallelse till spec.mödravården. Det känns så konstigt när man får en massa kallelser hela tiden. Undrar när man ska börja förstå vad det är som händer egentligen?

• Polarlantis

har varit helt lugn sedan vi fick se lilla böbab och hjärtat på vul för några veckro sedan men nu har nojan kommit ikapp mig igen. Så idag blir det att ringa till privat gyn och boka ett ul...om det blir kub eller ej har vi fortfarande inte beslutat men jag tror kanske vi hoppar denna gången...tror inte jag klarar ytterligare noja utan vill bara att den lilla ska leva där inne!

• IdaElinLivia040611

Skulle aldrig sagt att illamåendet var påväg bort. Hade en underbar helg när jag knappt kännde nått men så igår hade jag en riktig skit dag:( sprang på toa hela tiden men det kom inget. Hellre spy och må bra än å ha det åkandes i kroppen. Kunde inte äta någonting och jag hade sån satans värk i magsäcken. Antar att det är den ökade magsaften som gör att jag nästan får som katarr värk. Vill hoppa fram till typ jul, då borde det va bättre:) längtar efter kuben den 9:e dec.

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523
  • 120126 A

Igår var vï på VUL, ett litet hjärta syntes klart och tydligt. men det var två gulsäckar. Den andra låg som bakom så hon fick inte någon riktigt bra bild.. Nytt VUL om tre veckor, då ska det vara lättare att se om det är en eller två där inne! :)