Nilee skrev 2011-12-15 16:05:20 följande:
Varför är du inte välkommen där ? :( Alltså din karl, han borde få en gammeldags uppfostran! Det var inte många veckor sedan han låg med dig, och han är ju vuxen och vet väl vad som komma skall ( förr eller senare ) när man ligger med varandra. Usch jag blir så arg, och tycker så synd om dig att du ska behöva gå igenom något sånt i en sådan fin period i livet. Köp en biljet och följ med dina föräldrar, om du så ska behöva låna av alla du känner, inte ska du sitta själv vännen. Stor kram till dig!
Hon är bästa vän med exfrun... Mer behövs ju knappast sägas..
Ja, han har ju två barn och vet ju hur dem blev till och ibland har jag bara lust att dra och i dörren säga "Du kan ju leva här med dina önskade, älskade barn som du inte kan välja bort så åker jag och lever med vårt kommande oönskade, oälskade barn som uppenbarligen är nått du villigt väljer bort..." Men så inser jag hur omoget det är och jag ska inte sjunka till hans nivå!
Ja, nästan så jag funderar på det. Men jag kan inte, har bara uppehåll i skolan mellan 23 dec och 1 jan och sen är det föreläsningar och seminarier igen.. Och en vecka i Thailand är inte resan och kostnaden värd.. Får försöka nästla mig in hos lite vänner istället kanske...