• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • tvåtjejer

Skönt att allt såg bra ut!!
    Ta hand om dig nu.
    Stor jul kram !!!

• Pinkflower880

Jjohansson: skönt att bebisen mår bra! Vila ordentligt hela julen! Perfekt tid att bli uppassad på ju! :)

• LillaGrynet

Iiiihhh... Bebis rör sig hur mycket som helst.. Bubblar i magen å fladder.. Trodde först det var min mage som är "orolig" men säker på att det är bebis Har hållt på från å till i nån halvtimme-timma nu

• Dancia
    JennieJ skrev 2011-12-22 22:27:55 följande:
    Tack så grymt mycket alla @-}-- ni är verkligen små änglar. Nu sitter jag å väntar på att mannen hittar en taxi hem. Bebisen mår bra och växer fint, dok så har jag en blödande infektion runt livmodern som ligger och trycker. Fick mediciner och ska äta alvedon för värken ska även vila dagligen fram till söndag då jag ska tillbaka för ett nytt ultraljud och se om infektionen gått ner. Denna infektion har framkallat dessa förvärkar. Nu ska jag hem och vila och se till att ta de lugnt under julen. Å tack än en gång tjejer.

Å vad jag tänkt på dig och hållt tummarna! Var tvungen att gå in och läsa nu när jag vaknade och det är så skönt att få läsa goda nyheter :). Inte att du fått en infektion men att din lilla bebis mår bra :). Säger som de andra: låt din familj passa upp på dig nu under jul och vila ordentligt :).
  • LillaGrynet

Fy va arg jag är nu.. Mkt riktigt kom ingen o löste av mig efter halva arbetspasset.. Så får stanna 12 Tim på jobbet utan mat dessutom och med huvudvärk, illamående .. Gaah! Känns lagom otryggt å gå till jobbet o inte veta om
    Någon löser av en eller inte..

• IdaElinLivia040611
    JennieJ skrev 2011-12-22 22:27:55 följande:
    Tack så grymt mycket alla @-}-- ni är verkligen små änglar. Nu sitter jag å väntar på att mannen hittar en taxi hem. Bebisen mår bra och växer fint, dok så har jag en blödande infektion runt livmodern som ligger och trycker. Fick mediciner och ska äta alvedon för värken ska även vila dagligen fram till söndag då jag ska tillbaka för ett nytt ultraljud och se om infektionen gått ner. Denna infektion har framkallat dessa förvärkar. Nu ska jag hem och vila och se till att ta de lugnt under julen. Å tack än en gång tjejer.
    Oj tur att bebis mår bra. Så infektionen är inte inne hos barnet utan utanför? Jag hade samma och min dotter kom i v 25 bara därför jag frågar. Dom sa till mig att det är svårt att få bukt med infektioner som sätter sig där. Men du har nog något annat. Hoppas allt går bra. Håller tummarna.
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Pojke 120614