• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Pinkflower880

Missförstånd: vad roligt. Vilken julklapp! :)

• Pinkflower880

Lillalyckan: fy vad tråkigt. Kram till dig!

• MissFörstånd

Tack alla men tyvärr blev det en resa till och från Uppsala bara för faster. Hoppas på fler chanser snart, njuren passade inte.

Lillalyckan - massa styrkekramar till dig och din familj.

God jul till er alla tjejor!

• RocketQueen

Tack för era tankar, jag satt och grinade fram tills Kalle började ungefär sen bestämde jag mig för att fira jul så gott det går. Det har varit på gång länge nu så ingen var väl särskilt förvånad men inte gör det mindre ont för det.
    Hoppas ni alla har haft en toppenjulafton!

• LillaGrynet

Lillalyckan: Beklagar! Oavsett om dödsfall är väntat så är det ju aldrig rätt tid när det inträffar och lika jobbigt för det:( Styrkekramar!!

• Havsjungfrun
    RocketQueen skrev 2011-12-24 13:27:09 följande:
    Här blev det tråkiga besked. Min pappa gick bort i morse så det är med blandade känslor vi firar jul idag. Självklart är det galet tråkigt men samtidigt är vi alla lite lättade för att han äntligen slipper att lida. Men jag hoppas att ni alla får en god jul med massor av buffar från magen
    Stora kramar till dig och din familj!
    MissFörstånd skrev 2011-12-24 19:45:03 följande:
    Tack alla men tyvärr blev det en resa till och från Uppsala bara för faster. Hoppas på fler chanser snart, njuren passade inte.
    Vad synd! Hoppas att hon snart får en ny chans.

• Dancia
    RocketQueen skrev 2011-12-24 13:27:09 följande:
    Här blev det tråkiga besked. Min pappa gick bort i morse så det är med blandade känslor vi firar jul idag. Självklart är det galet tråkigt men samtidigt är vi alla lite lättade för att han äntligen slipper att lida. Men jag hoppas att ni alla får en god jul med massor av buffar från magen

Nej gud vilken jobbig händelse på självaste julafton :(. När någon nära går bort är det aldrig lätt, även om det var väntat. Förstår att du haft blandade känslor. Ni är starka som försökt fira jul lite iaf. Styrkekramar!
  • Dancia
    MissFörstånd skrev 2011-12-24 19:45:03 följande:

Lillalyckan - massa styrkekramar till dig och din familj.

God jul till er alla tjejor!

Nej vad synd :(. Hoppas att det inte dröjer länge till nästa donator dyker upp och att den då matchar.