• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Dancia

Missförstånd: oj vilken underbar julklapp efter så många år :).

God Jul allihopa!!! :)

• Havsjungfrun

Missförstånd: Hoppas att allt går bra med din fasters operation.

God jul på er alla! 

• IdaElinLivia040611

God jul från oss också!!!!!

Här mås det prima så det skall ätas julmat som bara den i helgen. Massa klappar till mig under granen, har bästa mannen Flört är pirrig som ett litet barn....

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Pojke 120614
  • JennieJ

Missförstånd de beskedet önskar jag att min farbror oxå får! Min pappa skulle gå in som donator men efter 3 testet visa de sig att min far har något fel på hjärtat och de gick aldrig så han väntar och gjort de i snart 6 år och hans tillstånd är tyvärr kritiskt så kommer de ingen donator snart så är de tyvärr försent så därför glädjs jag otroligt mycket att ni fick ett positivt besked.

• JennieJ

God jul alla mammor där ute och hoppas ni får en underbar julafton med massa god mat och paket men framför allt kärlek

• RocketQueen

Här blev det tråkiga besked. Min pappa gick bort i morse så det är med blandade känslor vi firar jul idag. Självklart är det galet tråkigt men samtidigt är vi alla lite lättade för att han äntligen slipper att lida. Men jag hoppas att ni alla får en god jul med massor av buffar från magen