ja88 skrev 2011-12-26 18:14:14 följande:
Känner alla rörelser redan?? Jag är i v 14+3 men har nog inte känt nåt än, men med sonen började jag inte känna förrän ca vecka 21 så kan inte påstå att jag bekymrar mig för det. Vill inte pröva dopplern ännu heller, tyckte det var jättesvårt att få in nåt runt vecka 20 sist (det är inget äkta angelsound utan någon billigare version så den kanske inte är lika bra). Däremot bekymrar jag mig lite för min GBS, har ätit klart min antibiotikakur men tycker inte UVI-symptomen har försvunnit. Så får väl ringa MVC imorgon och se vad de tycker.
Jag trodde mig känna en liten rörelse för ngn vecka sedan men efter det inget alls så det är vär bara att väääänta... Är i v 16-17 ngn stans nu, något osäkert, får se vid RUL om någraq veckor!
PIO skrev 2011-12-26 19:20:54 följande:
Usch känner mej så orolig. Har haft så mycket sammandragningar idag. Är i v 17 (16+2) ni som har mycket sammandragningar hur ofta kommer dom o är de någon som vet vad som är "normalt" tycker de känns så obehagligt!
Måste fråga dig...hur KÄNNS det? Jag tror nämligen att jag börjat få det också men är inte säker...Har grymt öm mage, känns som om någon gett den stryk eller som jag gjort tusen sit ups! Vetevärmare på! Det jag känner kan komma om jag är ute och går och så gör det lite ont, som molande värk och sedan försvinner det igen, men om magen är hård eller inte kan jag inte svara på, står man upp är den ju alltid spännd liksom...eller?
EGO: Jag är ganska oroad och väntar otåligt på RUL. Magen växer men så tycker jag inte jag är så hungrig och jag har ont och ja...hur ska man inte oroa sig för att ngt gått fel???