• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Elskling123

Havsjungfrun: beklagar verkligen :( hoppas du får mycket stöd från mannen din! *kramar om* igår var första dagen jag verkligen kände av illamående från o till hela dagen. Och nu på morgonen slog även morgon illamåendet in. Tack'! Då vet jag att allt är som det ska :p

• LillSnurr82

Hej! Fick plus i dag på dotterns 10 månaders dag :) underbar dag, går som i ett lyckorus:) bf 18/6 om allt går som det ska!

• Tre Flickor

Grattis till era Plus

I morse vaknade jag utan ett uns av illamående och blev jätteglad. Efter lunch slog det till med dubbel styrka istället. Nu ligger jag platt som en pannkaka på soffan och vågar knappt röra mig och vi som är bortbjudna på middag hos svärföräldrna Förvånad

• Mamma MB
    Moa Li skrev 2011-10-08 11:59:00 följande:
    Hej! Jag fick också plus denna vecka  Cool

Grattis till plusset!!
    Jag gick in på din sida och läste din beskrivning och vill bara säga att din historia berörde mig verkligen.. 
    Lycka till med graviditeten!

• Ziroz

Här är en till som plussat i veckan :D BF 10 Juni om allt går som det ska!

Gjorde ett clearblue med veckoindikator i morse som visade på gravid 3+ så det stämmde ju inte riktigt med mina uträkninga. :)

Har anlag för tvillingar så blir en spännande tid inför att få veta om det är en eller två. :)

• zenoble
    FiaA87 skrev 2011-10-07 10:51:49 följande:
    Hej hej! Grattis till alla som plussat:) själv plussade jag för två veckor sedan, det är vårt första barn och vi är sååå glada!! Jag förstår inte riktigt hur man räknar vilken vecka man är i? Sista mensens första dag var Den 29e augusti! Är det någon som vet hur man räknar? Ha de bra!
    Då är du exakt samma som mig tror jag hade också 29 som sista. jag är i v6 (5+5) byter alltså vecka på måndagar. Grattis förresten Glad
Svar på tråden Juni-barn