Uddabus skrev 2011-12-28 17:35:06 följande:
Ja men han väl inte kysst någon annan i vaknat upp o sagt att han älskar dig, vill inte mista dig, leva tsm med dig o att han satsar helhjärtat på er för att efter en dag eller två inte veta om han fixar ett barn till o bara vill fly
Nej, han säger helt kallt att han inte älskar mig, men att han tycker om mig. Att det här vi var bara var kravlöst sex från hans sida och att han inte räknade med att få några känslor... När vi pratat om detta har det ju vart klart och tydligt att om jag väljer att behålla förutsätter han att jag hittar ett annat boende snarast och flyttar.
Men på julaftonsmorgon sa han att han inte vill att jag flyttar och att han kommer va med mig... Men just nu känns det inte direkt som att jag kan lita på det. Inte när han nyss fick ett smärre utbrott här hemma. Båda ungarna åkte in på sina rum och själv smällde han igen dörren till sitt kontor och har nu satt på stereon på högsta volym..
Själv är jag inne i en period då jag bara gråter för minsta lilla så nu ligger jag i sängen i sovrummet och gör just det. Han har inte sagt ett ord till mig på hela dagen, jo "ska du ha mat?" när han skulle börja med middagen...
Imorgon tar jag lite grejer och sticker till mamma några dagar. Dem är i Thailand och jag har lovat att se efter lägenheten då och då... Nu känns det väldigt lägligt!