Sweet life skrev 2011-12-29 18:36:57 följande:
Fick nyss det här mailet...
"Jag sitter här och gråter. Jag tänker på dig och hur du är med barnen, hur du är med mig och att du är en väldigt bra person trots dina svårigheter med kommunikation. Det är rätt lustigt med tanke på att vi kan prata om allt annat.
Jag är inte känslolös och det vet du, det gör ont i hela mig. Jag vill inte att något barn ska växa upp utan sin pappa, det är inte rättvist. Jag har försökt förklara min situation och att jag måste hålla ihop tillvaron för mina barn. Jag vet vad ett spädbarn i huset innebär. Jag har som du vet ett krävande jobb och en inte alltför lätt tillvaro. Din familj tycker sannolikt att jag är en idiot och med viss rätt kanske. Du kan komma hit på två sätt, antingen hämtar du dina saker eller så blir du en del av oss."
Vad fan menar han med det? Frågade honom i ett mail tillbaka nyss om att bli en del av dem betyder att jag ska göra en abort...
Skicka honom åt h-vete, är min första reaktion! Då kommer ju barnet att växa upp utan sin pappa och jag anser att det är han och INTE du som har gjort det valet även om han í sms:et väljer att lägga över det på dig. Stora kramar till dig