IdaElinLivia040611 skrev 2012-02-02 09:39:52 följande:
Mår också väldigt bra om man räknar bort min sjukskrivning. Men den e ju lite i förebyggande syfte och jag tar det ju väldigt lugnt. Men än så länge e det ju bara lite små krämpor som man klarar av. Det bästa är att jag inte alls mår illa och kan äta precis vad jag vill. Med tjejerna mådde jag lite små konstigt hela tiden. Och dom första 16-18 veckorna mådde jag riktigt illa och åt medicin för det. Men det slipper jag nu.
Otroligt fint väder idag men lite kallt. Vill ut på en långpromis men väntar lite. Älskar sol. Längtar så till våren, närman kan sätta sig i solen och mysa.
Skönt att vi slipper vara höggravida när det är som varmast. I Maj/Juni e ju ganska lagom temperaturer.
Sov bra i natt efter en brakmiddag på en Indisk restaurang i stan. Satan va gott det var:) Men var fortfarande mätt när jag vaknade

.
Bokade ett 3D/4D ultarljud precis på Tittut i sthlm. 1500:- men det är det värt. 45 min och dom går igenom anatomin och tillväxten också. jag längtar så mycket. Tog i v 26+ så att man ser ordentligt.
Ska överraska mannen i kväll med det. Han kommer bli så glad

.
Nån som vet hur lång tid det tar innan järntabletterna gör någon skillnad? Började igår.
Kombinerar du järntabletterna med c-vitaminer? Gör man det så går du upp relativt fort.