• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Ussaka

lillalyckan: med risk för att låta som värsta friskusen (är jag inte :D) så skulle jag säga: ut och promenera/träna och sup in frisk luft istället för att hälla i dig socker. Det kickar igång kroppen ordentligt och håller oftast i sig hela dagen.

Ska själv sticka iväg nu. Motvilligt. Men jag vet ju att det är värt det. Efteråt. Flört

• Sweet life

Nu har jag äntligen fått rumpan ur och bokat inskrivningssamtal hos MVC. Efter mycket funderande fram och tillbaka valde jag Prima Liv på Danderyds sjukhus, fick prata med en supergullig barnmorska som tog min oro på allvar. fick en tid 1/11. Hoppar över hälsosamtalet då jag har full koll och hon tyckte det lät bra. Fick ringa hur många gånger jag ville om jag undrade över nått eller var orolig.. Tror det här kommer bli bra, har en bra känsla i magen idag!

• Ntme

Jag var inne akut igår pga smärtor i magen. Allt såg bra ut men när jag kom hem upptäckte jag att jag blödde, gör fortfarande det. Ska på koll igen snart för att kolla varifrån blodet kommer, kan vara efter undersökningen igår. Sänd oss en tanke?

• Nilee

Ntme, sänder dig 1000 tankar ! SKa du får åka in idag igen ? Det är säkert ingen fara. *kram*

• Sweet life
    Ntme skrev 2011-10-14 09:44:30 följande:
    Jag var inne akut igår pga smärtor i magen. Allt såg bra ut men när jag kom hem upptäckte jag att jag blödde, gör fortfarande det. Ska på koll igen snart för att kolla varifrån blodet kommer, kan vara efter undersökningen igår. Sänd oss en tanke?
    Håller tummar och tår!
  • jjuni
    Håller tummarna att det inte är nån fara!
  • Tre Flickor
    Håller tummar och tår!
Svar på tråden Juni-barn