• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • M karl

Jag är i v.7 (6+6) och jag har ikväll nu börjat blöda, så jag antar att mitt andra raka missfall är ett faktum. Är så ledsen...Gråter

• IdaElinLivia040611
    M karl skrev 2011-10-14 20:36:33 följande:
    Jag är i v.7 (6+6) och jag har ikväll nu börjat blöda, så jag antar att mitt andra raka missfall är ett faktum. Är så ledsen...Gråter
    Gråter.....
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523
  • Syster Lycklig
    Fy, vad tråkigt! Ska hålla tummarna att det är frågan om en annan sorts blödning än missfall. Blödningar under tidig graviditet är ju ändå rätt vanliga...

Kramar
  • Zvartaliljan
    Åhh fy vad jag lider med dig Håller tummarna för att det inte är ett mf!!
  • fröken01

Fipochi - åh vad tråkigt! Hade ett MF i maj. Babygruppens är bäst tycker jag. Står lite till partnern med, så min sambo har den också

• Pepita
    Åhh nej, hoppas verkligen att det inte är mf. Styrkekram till dig
  • Pinkflower880

Hej!

Hoppar in här... Har Bf i början av juni, tror jag...

Har inte riktigt koll på vilken vecka jag är i. Ska göra ett vul om två veckor.

Har en dotter som snart är sex månader, så denna grav var helt oplanerad. Men ändå välkommen efter chocken lagt sig. Har ständigt illamående, molvärk och huttrar och svettas om vartannat plus att jag är så sjukt trött, kan knappt vara vaken! :( 
    Fördelen med att ta hand om en bebis under tiden är att man inte hinner fokusera så mycket på det. Man måste liksom köra på ändå...

Grattis till er alla blivande juni-mammor! :D

Sådär ja
Svar på tråden Juni-barn